• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook Express: animatie invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevel

Gevestigd lid
Lid geworden
2 jun 2004
Waarderingsscore
0
Hallo forumleden;
Eigenlijk is dit berichtje voor Kingpin (daar ik van haar een uitleg gelezen heb op dit forum) maar ik ben blij met al wie mij kan helpen. Hier eerst de uitleg die ik gelezen heb:

"Mss kan het dan hierdoor komen ---> heb je bij outlook-extra-opties- tabbladje verzenden, de html-instellingen wel aangevinkt staan voor het verzenden van berichten?
en dan bij die html-instellingen "afbeeldingen verzenden met berichten" aangevinkt?"

Maar als je het laatste van deze uitleg aanvinkt dan vraagt hij (boven het vinkje):

Tekst coderen met: GEEN
QUODET PRINTABLE
BASE 64

Wat moet ik hier aangeven om animatie beelden in te kunnen voegen? Hopelijk kan iemand mij verder helpen zodat ik animatie beeldjes kan versturen met outlook express.
Groetjes reddevel

Je kan anders ook incredimail gebruiken, daar kan je heel gemakkelijk geluiden, animaties, achtergronden invoegen.

Hallo frankw;
Bedankt voor je reactie maar zoals je weet heb ik last gehad met Norton-antivirus en ben ik overgegaan naar AVG de Free edition en daar ik vernomen heb dat deze enkel werkt met het mail programma outlook express had ik besloten om terug te gaan mailen met outlook express,want ik ben in het bezit van incredimail, kwestie van veiligheid. En graag had ik graag mijn eigen animatie blijven gebruiken. Hopelijk kan er mij iemand verder helpen.
Groetjes reddevel

Hoi reddevel :)

sorry lees het nu maar eerst door :unsure:
(ben trouwens ene "haar" :lol: ;) )

bij mij staan die instellingen zo: mss heb je hier al iets aan: :)

reddevil.gif

redd2.gif

succes! :)

Beste Kingpin;
Sorry voor het misverstand (ik heb de vergissing al recht gezet), ik heb jou instellingen bekeken en kom tot de conclusie dat ze bij mij hetzelfde staan. Dan begrijp ik niet meer wat er dan nog verkeerd kan zijn waardoor het niet wil lukken. Toch al hartelijk bedankt voor het doorgeven van deze.
Groetjes reddevel

Hoi Reddevel :)

Sorry voor het misverstand (ik heb de vergissing al recht gezet)
Helemaal geen probleem!! ;) kon je moeilijk weten :lol:

mnee.. dat snap ik ook niet eigenlijk :(...Welke outlook versie gebruik je eigenlijk?
Ga mss dit nog eens af:

## Is outlook je als standaard mailprogje ingesteld? (extra --> internetopties --> tabbladje "programma's). Ga eens op de animated gif gaan staan die je wil verzenden --> rechtermuisklik --> per mail verzenden. lukt dat?

## Kan je zelf animated gifs ontvangen? heb je macromedia flash etc..?

## kijk anders eens bij internet explorer --> extra --> internetopties --> geavanceerd: eerst die knop van standaardinstellingen herstellen aanklikken, dan bij multimedia alles aanvinken?

Succes! :)

Hallo Kingpin;
Momenteel lukt het versturen van animatie maar er is nog een probleem als meer dan eenmaal dezelfde animatie stop in dezelfde mail dan zet hij voor de resterende zelfde animatie rode kruisjes. Kan iemand mij vertellen wat daar de oorzaak van is?
Groetjes reddevel ;)

dat is goed nieuws dat dat al gelukt is :D

die kruisjes, is dat bij jouw bij het versturen, of komt het bij de ontvanger ook zo aan als rood kruisje?

:)

Hallo Kingpin;
Als ik de e-mail opstel staan er 3 animaties (dezelfde) op maar als ik hem terug krijg blijft enkel het 1ste over. Ook als ik daarna in het vak verzonden items kijk staat er maar 1 animatie en twee rode kruisjes. Weerom bedankt voor de hulp en hopelijk is hier een verklaring voor, ik hou je alvast op de hoogte.
Groetjes reddevel

Hoi reddevel :)

Kweet het ook zo niet meteen eigenlijk.. :unsure: :( ... wat vreemd :huh:

Als het enkle bij jou is, kan je dit mss (nog) eens proberen (cache cleanen, moet je regelmatig eens doen , zie ook linkje on mn handtek "schone PC" : tut van frankw)
* Internet Explorer --> menu Extra --> Internet-opties:cookies verwijderen, bestanden verwijderen (ook de offline), geschiedenis wissen
* Schijfopruiming: Start --> Alle Programma's --> bureau-accessoires --> Systeemwerkset --> Schijfopruiming
(evtl Diskcleaner downl en installeren, doet ong. hetzelfde als schijfopruiming, maar correcter en uitgebreider. (screenshot)

kan je anders eens een linkje geven naar het betreffende plaatje?

Hey Kingpin;
Ik denk dat het probleem is opgelost ik heb nu al een paar mailtjes verstuurd en nu schijnt het te lukken. Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie bijstand.
Groetjes reddevel :D ;)

Hoi Reddevel :)

Dat is goed nieuws!! :D :D

Graag gedaan :)

We zullen het topic op opgelost zetten dan, het kan altijd terug open mochten er toch nog problemen opduiken, maar we duimen van niet ;) )

succes en plezier ermee nog! :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan