• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook start via pagedown knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikhof

Nieuw lid
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
11
Waarderingsscore
0
Wie kan mij helpen. Microsoft OUtlook 2007 start sinds vandaag door op de knop page down te drukken. Ik heb tevergeefs in veilige modus opgestart en een systeemherstel toegepast. Wat kan ik doen
 
Voor de duidelijkheid - start jouw Outlook 2007 achter een ander venster?
 
Hoe bedoel je dat? KUn je dat s.v.p. toelichten. Als ik op de knop pagedown druk start de pc outlook.
 
Ik snap niet welke knop jij daarmee bedoelt.
Voor zover ik mijn eigen Windows 7 ken, zit daar geen pagedown knop in.
 
op mijn toetsenbord bedoel ik.
 
Aha.
Zat Outlook dan eerst onder een andere knop van het toetsenbord?
En heb jij speciale software geïnstalleerd voor het toetsenbord?
 
Nee, gewoon via startknop en ik heb logitech toetsenbord. Dat is draadloos en volgens pc werkt dit allemaal zoals het hoort.
 
Werkt de rest wel goed?
Wel Logitech toetsenbord gebruik jij?
 
De rest werkt prima en qua toetsenbord moet ik even uitzoeken. Zie niet zo snel een nadere specificatie staan van het toetsenbord zelf.
 
Staat er ook geen model nummer op?
 
Nee, wel nummers aan de onderkant van het toetstenbord, is dat toereikend?
 
schijf gevonden, Itouch 2.15
 
Jij bedoelt dat je de bijbehorende cd gevonden?
Heb je het toetsenbord al lang, mogelijk zou je een nieuwe stuur programma erop kunnen zetten.
 
Gebruik jij trouwens Outlook veel?
Want je zou ook de gewone Outlook als snelkoppeling erop kunnen zetten. (niet de Office versie)
Deze gebruik ik zelf ook.
 
ja, en dit toetsenbord gebruik ik idd al heel lang. Ik gebruik outlook best veel.
 
Wat bedoel je precies met gewone outlook koppeling?
 
Als je gaat naar www.outlook.com, kun je daar een snelkoppeling van maken en zo inloggen.
Dit kun je doen door op het slotje te gaan staan en dan het adres naar het bureaublad te slepen.
Wel even de pagina verkleinen.
 
Ga naar de Program Files en dan Microsoft Office en dan met rechts op Outlook klikken en kiezen voor plaatsen op Taakbalk.
Zo heb ik daar ook de snelkoppeling naar Outlook staan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan