• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Over windows moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietjepuk

Nieuw lid
Lid geworden
25 sep 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
ProbleemNadat ik de te bewerken film in moviemaker geladen heb verschijnt de film in een klein beeldvenstertje.Echter indien ik op het rechthoekje rechtsonder dit kleine beeldscherm klik,om de film schermvullend te bekijken ,dan wordt moviemaker afgesloten

Ik heb zelf het idee dat dit probleem is ontstaan bij 1 van de vele updates van windows 10

ik wil geen andere video bewerkingsprogramma gebruiken omdat dit weer veel moeite gaat kosten om dit onder de knie te krijgen,en het dan waarschijnlijk niet gratis is en dus misschien veel gaat kosten
 
Helaas zijn er geen updates meer voor de oude versie van Windows Movie Maker. Wat je kan proberen is de compatibiliteit aanpassen voor een oudere versie van Windows. Maar een garantie op een betere werking is dat helaas niet. Via Windows Store zijn verschillende alternatieve programma's gratis te downloaden. Maar ik begrijp je frustratie.
 
heb hier geen problemen met het afspelen van een film met movie maker dit zowel in de kleine modus als in het volledig scherm .. ik gebruik hier de standaard compatibiliteit Windows 8 instelling .
*verwijder deze eens van u en na een herstart ga je dit onderdeel van de wlsetup-nl opnieuw installeren .. zie bijlage voor deze installer .

**blijkbaar is 131Mb te groot als bijlage ..
dan zo maar.. http://download.digiex.net/Apps/WindowsLive/2012/wlsetup-all-2012-16.4.3528.331.zip
 
Zelf ook even getest, maar die installer geeft toch een fout hier op W10 v2004.
 
ik draai hier zelf de 2004 19041.508 is het mogelijk om effe de bijlage op te schroeven naar 133Mb
*de link die ik geplaatst heb komt niet van mij ...deze vond ik op het net .

hier se ik vond een andere manier .. deze wlsetup.nl installer heb ik zelfdus ook gebruikt ..
 
Die werkt inderdaad wel. Geeft bij mij ook geen problemen ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan