• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Overbrengen document inhoud naar FB

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Sinds kort is het niet meer mogelijk, om bv tekst over te brengen naar FB via een copy-paste operatie.

Zijn er andere middelen om dit toch te realiseren ?
 
Waar wil jij die tekst op Facebook zetten?
Ik heb het even geprobeerd, maar ik kan gewoon teksten kopiëren en dan ergens in Facebook plakken. Wel moet je bij sommige opties aan het begin van het hokje plakken, anders werkt het niet.

Hoe doe jij de copy-paste?
Ik zelf klik op de tekst, houd dan de muis vast en maak de zinnen blauw, die kopieer ik dan en plak ik ergens in FB.
 
Selecteer tekst ( dragging over tekst)
Rmuis
Copy
Open FB
Klik op invoer meldinh
Rmuis
Paste

Ik bekom dan volgende Popup waarin geen Pasr( fubctie voorkomt ! ( Recentelijk aangepast in FB ? )
 

Bijlagen

  • atest.jpg
    atest.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 13
Dit is geen pop-up van Facebook, maar van Windows of jou browser.
Probeer het kopiëren eens met een andere browser om te kijken of het probleem niet daar ligt. Ik kan gewoon kopiëren en plakken met Firefox.
 
Idem met Firefox, er moet dus andere reden zijn ? atest.jpg
 
Ik moet wel vertellen dat ik nog met WIN7 werk ?
 
Gebruik jij Google Chrome als browser?
 
Ik meende al dat de afbeelding uit bericht 5 een Chrome afbeelding was.
Probeer eens of resetten van Chrome helpt of het gebruik van Firefox.
  1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
  3. Klik onderaan op Geavanceerd. Chromebook, Linux en Mac: Klik onder 'Instellingen resetten' op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden. Instellingen resetten. Windows: Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten.
 
Aarie25 : instructies uitgevoerd maar zelfde resultaat. Zéér vreemd ?
 
Ook Firefox getest?
 
Ja Firefox idem. Oorzaak moet ergens anders liggen ?
 
Kijk eens of deze video helpt.
 
Uitgevoerd maar helpt spijtig genoeg niet. Bedankt.
 
Kijk eens of er fouten in jou Windows zitten door het volgende te doen.
  1. Klik aansluitend op Start
  2. Alle programma’s
  3. Bureau-accessoires
  4. Ga nu op de Opdrachtprompt staan en klik met de rechtermuisknop.
  5. Selecteer en klik op: “als administrator uitvoeren” in het rechtermuismenu.
  6. Geef tenslotte toestemming als daar om gevraagd wordt.

In het opdrachtpromptvenster typt u vervolgens de opdrachtregel sfc /scannow en drukt u aansluitend op Enter, let goed op de spatie tussen sfc en /.
Wacht rustig af tot de scan klaar is, aan het eind geeft hij aan of er fouten in zitten en zijn gerepareerd.
 
Zal zo snel mogelijk antwoorden, voor korte tijd in kliniek.
 
Geen probleem, alles op zijn tijd.
 
:D Aarie25 : uw gevraagde test uitgevoerd maar kan mijn zieltje niet baten. Ik begin meer en meer te denken dat het een FB probleem is en geen OS probleem. Meen trouwens ergens gelezen te hebben dat FB vanaf nu geen copy/paste meer toelaat. Ben je wel zeker dat je dit recent ,nog getest hebt op uw systeem ? Het is een harde weer om op te lossen niet ? Als het bij jou nog wel werkt, wil je dan in detail beschrijven wat en hoe je dit doet ?

Grtjes
 
(Ik gebruik Facebook niet om dingen te posten, dus ik doe er niks mee.)
Maar als ik een tekst zoals jou bericht aanklik, zoals in de afbeelding.
Dan op kopiëren klik, dan kan ik dit zonde problemen in Facebook plakken.

603a8bb56300a-11.jpg
 
Zie hier jou bericht in Facebook.
603a8c90e6c64-12.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan