• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Overbrengen document inhoud naar FB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou kunnen dat Facebook het op bepaalde plekken niet meer toe laat.
Maar kijk eens of je een tekst kunt kopiëren en in bijvoorbeeld Word(pad) kunt plakken.
Dan weet je zeker of dat wel werkt.
 
Met copy/paste is 'ils mis, werkt overal behalve' aar FB. .
 
Ik weet niet of het klopt, maar mogelijk dat Facebook dit niet onder Windows 7 ondersteunt?
Wat was ook alweer de reden dat jij Windows 7 gebruikte'?
Jij hebt dit in een eerder topic al eens aangeven, maar ik weet de reden niet meer.
 
Reden is dat WIN7 voor mij nog altijd voldoet, en ik als rentenier zuinig moet zijn. :p
 
Reden is dat WIN7 voor mij nog altijd voldoet, en ik als rentenier zuinig moet zijn. :p
Upgraden is nog steeds gratis, dus het kost jou alleen de moeite van het upgraden.
Mits jij de Windows 7 licentie code nog hebt.
Ook kun je de looks van Windows 7 behouden, maar met de updates van Windows 10
 
Las net een bericht uit 2015, deze is vertaald, dus het schijnt al in 2014 niet meer te werken.
Niet helemaal zeker of dit je antwoord is, maar op de Facebook-helppagina suggereren ze dat het uitschakelen van kopiëren en plakken opzettelijk gebeurt
 
Conclusie : ooit overschakelen op Win10.
 
Dat is een eigen keus natuurlijk.
Maar het is veiliger, gratis en het werkt een stuk sneller :)
 
Ik heb schrik dat :

1. Mijn moederbord en RAM geheugen niet voldoen ?
2. Niet meer gratis kan omgeschakeld worden ?
3. Ik zal binnen afzienbare tijd toch moeten beslissen of verplicht worden om een nieuwe PC te kopen.

Alleszins heel erg bedankt Arie dat je probeerde om mij te depanneren.

Groetjes

Imker
 
Wat is het merk en type computer/laptop?

Geloof mij maar dat het nog steeds gratis kan, mits je een Windows 7 licenctie code hebt.
Die meestal op een sticker staat op de computer.

Gezien dat er geen beveiliging updates worden uitgebracht, is het de vraag in hoeverre het nodig is.
Mocht jij bankzaken enz doen, dan zeker. gebruik jij het alleen voor surfen en geen belangrijke dingen, dan hoeft het nog niet meteen.
 
Zie bijlagen :
 

Bijlagen

  • apc1.jpg
    apc1.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 9
  • apc2.jpg
    apc2.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 8
  • apc3.jpg
    apc3.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 6
  • apc4.jpg
    apc4.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 4
  • apc5.jpg
    apc5.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 5
Jou specs zijn voldoende voor Windows 10.
  • Nieuwste besturingssysteem: controleer of u de nieuwste versie gebruikt: Windows 7 SP1 of Windows 8.1 Update. ...
  • Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller of SoC.
  • RAM: 1 gigabyte (GB) voor 32-bits of 2 GB voor 64-bits.
  • Beschikbare schijfruimte: 16 GB voor 32-bits besturingssysteem of 20 GB voor 64-bits besturingssysteem.
Dit bericht is van december 2020.
 

Ik begrijp hieruit dat je een geldige licentiecode voor, Wondows 10 mpet hebben ?
 

Bijlagen

  • apc6.jpg
    apc6.jpg
    39 KB · Weergaven: 4
Ja een Windows 7 licentie, hopelijk heb jij er nog 1 op jou computer of
Windows 7 cd zichtbaar zitten. (mocht je die erbij hebben gekregen)
 
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Installatie datum: 30 November 2011, 22:10
 
Bij nazicht blijkt dat ik indertijd een laptop kocht met WIN7 geïnstalleerd, maar heb blijkbaar geen licentiecode gekregen ? Jammer.
 
Dus geen sticker met een licentie aan de onderkant of bij het toetsenbord?
Je kunt voor weinig wel een Windows 10 licentie kopen, maar ik weet niet of jij dit er voor over hebt.
Ik dacht dat het voor minder dan 20 euro was.
 
Ik vind inderdaad twee nummers : een S/N nummer en een product key, deze laatste is het licentienummer ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan