• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Overstappen van Stack naar Microsoft.

jbiggie

Junior lid
Lid geworden
21 jan 2010
Waarderingsscore
4
Dag, ik weet niet of ik het goed beschrijf. Ik wil overstappen van Stack cloudopslag naar office 365, puur vanwege de prijs en One drive. Mijn pc logt in op google bij opstarten, kan hij tegelijkertijd ook inloggen bij MS zodat one drive kan synchroniseren, of moet ik daar elke keer iets voor doen?

Ja, onedrive heeft een eigen cliënt die je moet installeren die de synchronisatie naar de cloud regelt. Daar stel je ook je onedrive account in.

Mag ik je ook iets vragen over one drive. Ik zie dat ie foto's apart opslaat. Kan ik dat uitzetten?

Je kan in Onedrive kiezen welke mappen er gesynchroniseerd worden. Je kan je mappen met afbeeldingen uitschakelen.

PS. Ik heb de titel van je topic aangepast voor de duidelijkheid.

Ik heb one drive nu werkend, maar hoe krijg ik het zo dat bij opstarten van de pc, one drive ook start en synchroniseert. Uitleg op internet verwiijst naar een icoontje op de 365 portal, maar dat krijg ik niet gevonden.

Dat gaat automatisch tenzij je hem via voor opstarten hebt uitgeschakeld via taakbeheer.

Dank u. Na een paar keer opstarten stond ie inderdaad in de opstart apps

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan