• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Packard Bell EasyNote ENTG71BM

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricoscheltens

Junior lid
Lid geworden
7 jul 2013
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Windows 8.1
Intel Celeron Processor N2840 2,16 GHZ
15,6 HD LED LCD
Intel HD Graphics
4 GB DDR3 L Memory
500 GB HDD
3-cell Li-Polymer battery
Bluetooth 4.0

Aangeboden een leuke en goedwerkende Packard Bell laptop ik heb hem denk ik nog geen jaar geleden gekocht (bon heb ik niet maar ik denk dat die bij de winkel wel in het systeem staat want had wel 2 jaar garantie) de accu werkt ook nog helemaal perfect en gaat makkelijk nog uren mee oplader gewoon erbij. De reden dat ik hem verkoop omdat ik hem weinig gebruik meer me mobiel alleen en voor iets aan het sparen ben. Gekocht voor iets meer dan 300 euro rond de 320 ergens. Op onzin biedingen reageer ik niet. Ik wil er denk ik iets boven of rond de 200 euro voor. Prijs valt over te praten.

Whatsapp is snelste: 0615195502 e-mail: ricoscheltens@yahoo.com



FOTO'S ERBIJ LUKT NIET marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/compute...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan