• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Paint

• Onderwerp starter Onderwerp starter breef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

breef

Gast
Wij kunnen niets meer opslaan als bv. jpg in Paint.
Heb het al opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet. We kunnen alleen nog als .BMP opslaan.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Jan

er zijn een hoop gratis proggies op het internet te vinden waarmee je bmp naar jpg en/of gif kan converten.

Mischien moet je zomaar iets proberen. Ik zou zelf zo 1 2 3 niet weten waar het aan kan liggen dat je niet meer als jpg op kan slaan.

Mischien dat andere het wel weten. w8 ook even hun posts af

Originally posted by NaNo@12-07-2004, 18:07:36
er zijn een hoop gratis proggies op het internet te vinden waarmee je bmp naar jpg en/of gif kan converten.

Mischien moet je zomaar iets proberen. Ik zou zelf zo 1 2 3 niet weten waar het aan kan liggen dat je niet meer als jpg op kan slaan.

Mischien dat andere het wel weten. w8 ook even hun posts af
Bedankt voor je reaktie, maar ik wil paint gewoon weer normaal aan het werk hebben ;)
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan