1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door jetje, 10 apr 2014.

Discussie Pandora Box in het Algemeen forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. jetje

jetje Gevestigd lid

Ik heb Windows 7 genstalleerd maar de Pandora Box wil daar niet op draaien! Ik heb de comptabiliteit voor het spel al veranderd maar het lukt niet en vind het zo'n leuk spel! Is er iemand die mij op een simpele manier kan helpen?

2. vanschagen

vanschagen Heeft veel posts

compabilteit is ok en ook als administrator gestart???

3. jetje

jetje Gevestigd lid

4. vanschagen

ik heb win 8.1 en ik kan gewoon downloaden hoor

5. jetje

jetje Gevestigd lid

Ik heb ook een pc met Windows 8 en als ik hem daarop wil downloaden krijg ik de melding De handtekening van Pandora10a.exe is beschadigd of ongeldig?

---------- Bericht toegevoegd op 09:37 ---------- Vorige bericht was op 09:28 ----------

Op google staat als je hem wil draaien de harde schijf moet splitsen en dan op 1 gedeelte bv Windows XP moet zetten en dan daar alleen het spel op spelen maar dat is voor mij te ingewikkeld!

6. vanschagen

heb je de patch die daar staat wel gedaan?

7. jetje

jetje Gevestigd lid

Ja maar dat lukt immers niet!

8. vanschagen

je weet wel hoe je een patch moet doen???

9. jetje

jetje Gevestigd lid

Ik zou het fijn vinden als u mij het uit wil leggen want ik denk dat ik wat verkeerd doe? Ik heb er niet zoveel verstand van dus alle hulp is welkom!

10. vanschagen

patch in map van geinstalleerd programma zetten en de patch uitvoeren
    hoe of wat hangt van de patch af

11. Emi

Emi NCF Goeroe

downloaden is geen probleem ...
    de setup op starten van dit programma ook niet ...
    er word echter wel vermeld dat directX6 benodigd word en dit geeft dus een probleem ...
    **het is zo dat de Win8.1 het niet toelaat om een oudere directX op te halen ...
    de installatie zal aangeven dat deze geslaagt is maar dit is niet zo ...
    je vind ook de vermelding " Pandemo.exe " terug in de lijst "Programma's en onderdelen " maar niet in de lijst op de C Program Files (86)
    **de vermelding in de lijst programa's en onderdelen is een foutieve vermelding ...
    besluit : de pandorabox is niet te gebruiken op de Win8.1

12. jetje

jetje Gevestigd lid

Ik wil hem dus op Windows 7 installeren maar dan krijg ik dezelfde melding als u beschrijft?

Deel Deze Pagina