• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pandora Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik heb Windows 7 genstalleerd maar de Pandora Box wil daar niet op draaien! Ik heb de comptabiliteit voor het spel al veranderd maar het lukt niet en vind het zo'n leuk spel! Is er iemand die mij op een simpele manier kan helpen?
 
compabilteit is ok en ook als administrator gestart???
 
ik heb win 8.1 en ik kan gewoon downloaden hoor
 
Ik heb ook een pc met Windows 8 en als ik hem daarop wil downloaden krijg ik de melding De handtekening van Pandora10a.exe is beschadigd of ongeldig?

---------- Bericht toegevoegd op 09:37 ---------- Vorige bericht was op 09:28 ----------

Op google staat als je hem wil draaien de harde schijf moet splitsen en dan op 1 gedeelte bv Windows XP moet zetten en dan daar alleen het spel op spelen maar dat is voor mij te ingewikkeld!
 
heb je de patch die daar staat wel gedaan?
 
Ja maar dat lukt immers niet!
 
je weet wel hoe je een patch moet doen???
 
Ik zou het fijn vinden als u mij het uit wil leggen want ik denk dat ik wat verkeerd doe? Ik heb er niet zoveel verstand van dus alle hulp is welkom!
 
patch in map van geinstalleerd programma zetten en de patch uitvoeren
hoe of wat hangt van de patch af
 
ik heb win 8.1 en ik kan gewoon downloaden hoor

downloaden is geen probleem ...
de setup op starten van dit programma ook niet ...
er word echter wel vermeld dat directX6 benodigd word en dit geeft dus een probleem ...
534659fb22121-Ashampoo_Snap_2014.04.10_10h20m37s_002_.png

**het is zo dat de Win8.1 het niet toelaat om een oudere directX op te halen ...
de installatie zal aangeven dat deze geslaagt is maar dit is niet zo ...
je vind ook de vermelding " Pandemo.exe " terug in de lijst "Programma's en onderdelen " maar niet in de lijst op de C Program Files (86)
**de vermelding in de lijst programa's en onderdelen is een foutieve vermelding ...
besluit : de pandorabox is niet te gebruiken op de Win8.1
 
Ik wil hem dus op Windows 7 installeren maar dan krijg ik dezelfde melding als u beschrijft?
 
de pandora box is niet meer te gebruiken na XP deze zal dus niet werken op Vista, Win7 of Windows8 -8.1
 
Als er iemand nog wel een truc weet graag!
 
Pandora's Box is inderdaad een oud spel (uitgegeven in 1999), maar dankzij een patch zou je dat spel ook moeten kunnen spelen op een pc die draait op Windows Vista of Windows 7. Windows 8 is waarschijnlijk een brug te ver.

De instructies hoe het spel en de patch te installeren op een pc met Vista of Windows 7 staan hier: http://www.ehow.com/how_6886344_play-pandora_s-box-vista.html
Instructie 2 en 3 op die pagina kloppen niet meer, want de link naar de patch onderaan die pagina werkt niet meer. Die verwijst naar deze website: http://www.microsoft.com/games/pandorasbox/. En die pagina is opgeheven door Microsoft:
We are sorry, the page you requested cannot be found.
The URL may be misspelled or the page you're looking for is no longer available.

De bewuste patch is echter op een andere plek nog wel te vinden en jetje noemt die zelf al in post #3: http://download.exdat.com/file/Pandora10a.exe/index-14957.html.
Bij de melding over de ongeldige handtekening moet je klikken op 'Toch doorgaan' of zoiets.
 
het toch verder klikken terwijl er een melding komt te staan "ongeldige handtekening " houd ook gevaren in !
 
Ik heb het voor elkaar!!!!!!!!!!!!! Ik heb de patch in de Pandora Box gezet toen gedownload en hij doet het ben er zo blij mee iedereen bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan