• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Parameter onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawarobot

Gewaardeerd
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1.874
Waarderingsscore
4
Hallo,

Wat zijn parameters en wat moet ik doen om de juiste te krijgen zodat ik foto's kan overzetten?
Sony Xperia S lt26i

Groet Robert
 
Ik neem aan dat jij foto's die nu op je Sony Xperia smartphone staan, wilt overzetten naar je pc?

Dan schijn je daarvoor een programma op je pc te moeten zetten: Sony PC Companion. Dat is hier te downloaden: http://www.sonymobile.com/nl/tools/pc-companion/

Hoe je daarna foto's van je telefoon overzet naar je pc, wordt op deze website uitgelegd: klik!
 
Hallo Porrelaar,

zo gauw ik de telefoon aansluit krijg ik;
536a64ff61062-parameter_onjuist.JPG


Prioriteit lijkt mij om er achter te komen welke parameter bedoelt word zodat deze aan te passen is.
En hoe gaat zoiets in z'n werk?
Zowel de oude als geupdate versie van PC Companion geeft aan dat 'de' parameter onjuist is.
 
Hallo kawarobot, haal het geheugenkaartje eens uit de gsm en sluit je gsm dan aan op je computer en probeer hem dan eens te benaderen. lukt dan nog niet dan zou ik het sd kaartje met een geheugenstick aan je computer koppelen en zo alles kopieren.
Daarna kun je het kaartje eens opnieuw formateren in je gsm en het opnieuw proberen.
 
Hallo tonyw,

dit toestel heeft geen losse geheugenkaart.
 
Het spijt me dat ik je hiermee niet verder kan helpen, Robert.
Ik heb zelf geen smartphone.
 
Kun je dan de usb driver van je toestel verwijderen op je pc en hem daarna opnieuw opstarten zodat het toestel opnieuw word herkent.
Als je niet weet waar de drivers staan kun je dit via ccleaner doen.
 
Dat is Abracadabra voor mij.
Ook met CCleaner zie ik niet wat ik moet doen.
Ga nu op het net zoeken hoe drivers te verwijderen!

---------- Bericht toegevoegd op 20:53 ---------- Vorige bericht was op 20:39 ----------

Krijg genoeg opties om drivers te verwijderen/updaten.
Zie alleen het apparaat niet waar ik naar op zoek ben.
Zou u mij een stappenplan kunnen en willen geven?

---------- Bericht toegevoegd op 12:54 ---------- Vorige bericht was op 20:53 ----------

Ben even rustig wezen zoeken.
Met CCleaner alles wat met Sony te maken heeft eraf gehaald.
Zo ook met het oude Nokia gebeuren.
Telefoon met usb-kabel aan de computer en 3370 foto's gevonden.
Staan ondertussen op de computer.
Heb er zelf zo'n 200 genomen dus even kijken wat de rest is.

Bedankt dus maar weer Robert
 
Nou, zo zie je maar weer de aanhouder is de winnaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan