• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Paswoord opstart laptop vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

greta001

Gevestigd lid
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
477
Waarderingsscore
0
Beste,

Heb nieuwe laptop aangekocht, en paswoord om op te starten reeds vergeten!
Reeds ettelijke combinaties gebruikt ..., ramp.
Is Windows 10.
Wie kan me helpen aub??
 
Hallo,

Om wat voor wachtwoord gaat het?
Daarmee bedoel ik of jij een Microsoft account hebt of dat jij een gewoon wachtwoord hebt ingesteld.
Voor een lokaal account kun je hier informatie vinden hoe je het wachtwoord kunt resetten.

Als het een Microsoft account is, dan heb je een tweede email adres opgegeven, dan kun je even hier kijken. Zo herstel je je Windows 10-wachtwoord | Apps & Software | Computer!Totaal
 
Beste, ik ken er niet zoveel van : is wachtwoord dat je gewoon na het aanzetten van de laptop, moet intypen op startscherm, vooraleer je ook maar iets kan opstarten
 
Is het een Microsoft account of een lokaal computeraccount?
 
de TS laat al verstaan dat ze het onderscheid niet weet of het nu om het Microsoft account gaat of om het Lokaal account ..
*daarom deze uitleg aan de TS indien het om het Microsoft account gaat dan zou je het email adres moeten te zien krijgen op het aanmeldingsscherm waarmee jij je destijds heb gerigistreerd krijg je deze echter niet te zien dan gaat het eerder om het Lokaal account ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan