paswoord vergeten in 2000 PRO

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,
ik heb een LAPTOP met 2000 PRO maar ben paswoord vergeten omdat deze al lang aan de kant stond. maar nu wil ik deze gebruiken . in xp weet ik wel een manier maar hier lukt het niet maar er staan nog belangrijke bestanden op dus formateren is uitgesloten . hopelijk kan er mij iemand mij helpen in xp druk ik f8 in en dan inveiligemodus met comantvenster en dan log ik mij als administrator in als er icoontjes staan maar hier is het een klein venstertje dus weet ik ook niet wat ik bij gebruikersnaam moet ingeven .

Erikk

Heeft veel posts
Lid geworden
18 dec 2005
Waarderingsscore
279
Punten
0
Leeftijd
35
bij dat venster moet je als naam gewoon administrator invoeren

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
dat lukt niet ongeldige username zecht ie dan

Laatst bewerkt door een moderator:

D Drmmr

Heeft veel posts
Lid geworden
5 jul 2005
Waarderingsscore
151
Punten
0
Administrator, met een hoofdletter dus.

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
dit lukt ook nie denkt dat Administrator verwijderd is

S

Smart Small Wolf

Gast
Als het totaal niet meer lukt om in te loggen, zal het formatteren worden :eek: . Maar administrator zou moeten werken, hij kan toch niet gedeletet zijn? :)

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
ging formateren maar een gast van op mijn vorige school heeft die zo goed beveiligt da da zelfs nie gaat ma tog bedankt

T

Triumph

Gast
volgens mij moet formateren echt lukken hoor, cd erin en dan de disk boot aanzetten... (wat gebeurd er dan als je dat doet?

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
formatteren gaat echt niet steek er dan de cd van xp in maar als hij wil formateren valt alles uit

A

Abraham54

Gast
Hallo PTR,
zit je nog steeds te modderen met die laptop? Ben je al eens in het Bios wezen kijken naar beveiligingsinstellingen? Als de harddisk zelf niet te beveiligen is met een wachtwoord, maar er zijn wel wachtwoorden toegepast? Verwijder dan de batterij die het ROM van stroom voorziet en laat dan de laptop even een aantal minuten zonder die batterij. Herplaats dan de batterij en dan moet je volgens mij XP kunnen installeren. Is echter de HD ook beveiligd, dan blijft het probleem een probleem.

midget

I am flying over you....
Lid geworden
3 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi PTR :)

Kun je niet gewoon booten via het 3.5 inch station, met partition magic of zo, dan moet je toch gewoon kunnen formateren, lijkt mij zo.

Groetjes , Midget

D Drmmr

Heeft veel posts
Lid geworden
5 jul 2005
Waarderingsscore
151
Punten
0
Topic is 3 maanden oud. :blink:

Bovenaan Onderaan