• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

paswoord vergeten in 2000 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

PTR

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
498
Waarderingsscore
0
hallo,
ik heb een LAPTOP met 2000 PRO maar ben paswoord vergeten omdat deze al lang aan de kant stond. maar nu wil ik deze gebruiken . in xp weet ik wel een manier maar hier lukt het niet maar er staan nog belangrijke bestanden op dus formateren is uitgesloten . hopelijk kan er mij iemand mij helpen in xp druk ik f8 in en dan inveiligemodus met comantvenster en dan log ik mij als administrator in als er icoontjes staan maar hier is het een klein venstertje dus weet ik ook niet wat ik bij gebruikersnaam moet ingeven .
 
bij dat venster moet je als naam gewoon administrator invoeren
 
dat lukt niet ongeldige username zecht ie dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Administrator, met een hoofdletter dus.
 
dit lukt ook nie denkt dat Administrator verwijderd is
 
Als het totaal niet meer lukt om in te loggen, zal het formatteren worden :eek: . Maar administrator zou moeten werken, hij kan toch niet gedeletet zijn? :)
 
ging formateren maar een gast van op mijn vorige school heeft die zo goed beveiligt da da zelfs nie gaat ma tog bedankt
 
volgens mij moet formateren echt lukken hoor, cd erin en dan de disk boot aanzetten... (wat gebeurd er dan als je dat doet?
 
formatteren gaat echt niet steek er dan de cd van xp in maar als hij wil formateren valt alles uit
 
Hallo PTR,
zit je nog steeds te modderen met die laptop? Ben je al eens in het Bios wezen kijken naar beveiligingsinstellingen? Als de harddisk zelf niet te beveiligen is met een wachtwoord, maar er zijn wel wachtwoorden toegepast? Verwijder dan de batterij die het ROM van stroom voorziet en laat dan de laptop even een aantal minuten zonder die batterij. Herplaats dan de batterij en dan moet je volgens mij XP kunnen installeren. Is echter de HD ook beveiligd, dan blijft het probleem een probleem.
 
Hoi PTR :)

Kun je niet gewoon booten via het 3.5 inch station, met partition magic of zo, dan moet je toch gewoon kunnen formateren, lijkt mij zo.

Groetjes , Midget
 
Topic is 3 maanden oud. :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan