• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC blokkeert regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,
sc stop shpamsvc
sc config shpamsvc start= disabled
uitgevoerd en dit probleem doet zich niet meer voor.
Swappen was het probleem ik heb nu mijn SSD schijf ingeschakeld voor het virtueel geheugen en niet langer mijn FDD schijf. Opnieuw een poging om mijn profile aan jullie over te maken volgens de procedure van Lange Pier.
 
Swappen was het probleem ik heb nu mijn SSD schijf ingeschakeld voor het virtueel geheugen en niet langer mijn FDD schijf.
Mooi.
Kan je bovenstaand verklaren ? Wat is FDD ? Ver vroeger was dat een Floppy Disk Drive maar ik neem aan dat niet jouw swap daarop plaatsvond šŸ¤£
 
Ik neem aan dat hij HDD bedoelt.
 
Denk niet dat het iets met swappen heeft te maken gehad, SSD is wel veel sneller voor het wisselbestand, wel een vaste waarde gegeven? 8 of 12GB is prima.

Zou ook eens opstarten uitdunnen tot alleen die items die belangrijk zijn, die voor drivers, back-up software en AV.

Zie ook Avanced system care en Bitdefender, eerst is overbodig 2e ook want Windows defender werkt miss. wel beter.

Ook die nVidia onderdelen zijn niet nodig, alles is in Windows zelf op te starten en hoeven niet gelijk met Windows te starten, gebruiken dan resources wat niet nodig is.

In de scheduler staat ook erg veel, als die gaan kijken voor updates dan wordt de boel ook vertraagd.

NVidia experience is sowieso wat buggy.

Maak je gebruik van OneDrive, niet? ook uitzetten.

Indien je een beetje wil Tweaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Lange Pier,
het moest natuurlijk HDD zijn. Heb ondertussen het virtueel geheugen verhoogd naar 12Gb en de Scheduler opgekuist. Ik heb ook NVidia uit het opstarten gehaald. Pc is ondertussen wel wat vlotter geworden.
Bedankt iedereen.
 
Ik zie in eerdere berichten niet dat jij ook nog met Adwcleaner hebt gescand.
Had jij dat nog gedaan?
Zo niet laat dan die scan eens lopen.
 
AdwCleaner reeds toen uitgevoerd. Files van Advanced System Care, Reimage en 3 geplande taken werden gedetecteerd. Enkel de taken heb ik verwijderd. Het opstarten in taakbeheer heeft enkel nog de Realtek HD Audio ingeschakeld, al de rest is uitgeschakeld.
 
Ik had begrepen dat jij alleen Malwarebytes had gebruikt en niet Adwcleaner -> Ook heb ik met malwarebytes enkele geplande taken met code verwijderd.
Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben begrepen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan