• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc Design

:eek: :eek: cool :lol:

*vergaap* :eek: :lol:

n kunst op zich :lol:
 
hier nog een paar

pc1.jpg


pc2.jpg


pc3.jpg


pc4.jpg


DorisPC.jpg


UV9.jpg


ik moet weeruit de les duss geen tijd meer om op tezoeken

gr. ronnietjuh
 
ik denk dat ik mijn pctje ook meer ff ga ombouwen tot iets moois :D :p

892_1.jpg

892_2.jpg


424_1.jpg


425_2.jpg


122_2.jpg


123_1.jpg


162_1.jpg

162_2.jpg


790_1.jpg

790_2.jpg
 
:lol: :lol: is dat nu met duplo blokken die onder dat klokje? :lol:

wel cool allemaal :eek: .. en origineel :D

... en wij zitten "maar" met ons laptopje he Rainaldo.. :( ... moeten we toch ook iets op vinden he :lol: ;)
 
jah dat is het zeker

kga denk ook meer eens aan mijn kast sleutelen, ik had al van een heel oude kast een pentium 4 ingezet dat was ook wel geinig maar helaas heb ik die verkocht ;)

gr. ronnietjuh
 
Originally posted by *Kingpin*@10-09-2004, 13:18:13
is dat nu met duplo blokken die onder dat klokje? :lol:

wel cool allemaal .. en origineel

... en wij zitten "maar" met ons laptopje he Rainaldo.. :( ... moeten we toch ook iets op vinden he :lol: ;)
Dat is met lego gemaakt.

Heb ik ook nog dozen vol van staan. Was ik vroeger helemaal aan verslingerd :rolleyes:

Ik heb nog een oud pentium 1tje staan. Daar ga ik maar eens op oefenen denk ik :lol:

--EDIT--

Maar ik ben absoluut niet ontevreden oven mijn laptop. Ik kan overal in en buitenshuis gaan zitten. Maarja dat pc-priv project is beindigt he. Anders had ik deze maand een nieuwe gekocht, gewoon een desktop. Nu denk ik er nog even over na. De laptop is nog lang niet op, en bij mij staan er nog letterkes op de toetsen :lol: ;)
 
:lol: :lol: :lol:

nu nog kasten om ze op uit te werken :lol:
 
Leuke plaatjes alleen jammer dat ze frans zijn. (mijn slechste vak op school :wacko: )
maarja het gaat om de plaatjes ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan