• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pc gaat aan maar het scherm blijft zwart, is dit normaal.
Nee dat is zeker niet normaal. Als dit bij een verse installatie is dan duidt dit op bepaalde problemen.
Als hij tijdens installatie uit gaat en dan weer aan gaat moet je eens meteen de bios in duiken. Dan kijken naar de temperaturen daar, met name cpu temperatuur wat die aangeeft.

Is het toevallig ook een SSD schijf waarop je probeert te installeren?
Zoja, probeer eens de vorige versie W10, namelijk 2004, zie ook deze post.
Baat het niet dan schaadt het niet.
 
Ja het is een ssd. Op de hdd wil hij het niet doen, ik heb de pc aanstaan en dacht, wellicht een avond lang hem laten draaien. Is het een probleem op een ssd?
 
Wat het met de bios te maken heeft te maken ontgaat mij volledig, hang de monitor aan de interne videoaansluiting, wel in de bios instellen dat dat kan, IGP zoeken.
Vaak kun je die ook in de UEFI updaten, overigens, alleen het nut zie ik niet en welke versie er nu op staat is ook niet gemeld.

Kan zijn dat de geïnstalleerde videodriver voor de GTX niet goed werkt, gebeurd wel vaker met de Windows nVidia drivers.
Ja het is een ssd. Op de hdd wil hij het niet doen
Keuze bij installeren maar waarom op een HDD willen zetten als je een SSD hebt.......

Tip, haal er iemand bij met verstand van zaken.
 
Ja geen idee... maar ik dacht als hdd wel werkt, prima.

Moederbord temp: 26 graden
Cpu temp: max 31 graden

Ik ga proberen een oudere windows erop te zetten. Wellicht helpt dat.
 
Gek genoeg is het opgelost, tijdens een clean install van windows 10 heb ik uit frustratie die instalatie usb eruit gehaald tijdens de instalatie. En dat werkte gek genoeg.... ssd is nu leeg maar hij doet het weer!

Dank voor alle hulp en moeite :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan