• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezondheidstoestand van SSD = 46% - gebruik jij soms de slaapstand regelmatig?
 
Niet bewust. Het is eerder dat de PC de hele dag aan staat en af en toe in slaapstand valt wanneer hij niet gebruikt wordt. Dit komt dagelijks dus voor. Wat houdt die 46% precies in?
 
je gebruikt tevens een verouderde crystaldiskinfo...de nieuwste heeft de versie nummer 7.0.5
je gezondheidstoestand zou in feite 100% moeten zijn .
 
De slaapstand van Windows is fnuikend voor SSD's.
Waarom?
Dat komt door de vele schrijfbewegingen op de SSD waardoor technisch gezien de SSD daardoor sneller verouderd!
 
Oke, dus ik kan beter mn pc uitzetten, ook wanneer ik deze n uur later weer nodig heb? Ik neem aan dat deze schade blijvend is niet gerepareerd kan worden? Kan dit de oorzaak zijn van de traagheid?

Zoals ik net beschreef, is mijn pc nu weer de oude. Het enige dat blijft is dat internet vrij traag is. Dit is vooral wanneer meerde sites tegelijk moeten laden. Nu is er enkele weken geleden een ubiquiti geplaatst om te zorgen dat er in het gehele huis Wi-Fi is. Kan dit verband hebben met het trage internet? (Ik gebruik n LAN)
 
Welk type Unify apparaat is er geplaatst?
Tweakers

En hoe is dat apparaat met de modem verbonden - welke provider en welk abonnement?
 
Wat is het verschil met een speedtest tussen jou wifi en lan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan