• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc koppelen aan mengpaneel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Bij ons op school hebben we momenteel de computer aan het mengpaneel gekoppeld. Echter is de huidige aansluiting niet praktisch omdat het geluid van de computer via de master gaat, en niet via een aparte schuif op het mengpaneel. De huidige aansluiting loopt van twee usb-aansluitingen naar twee tulpstekkers. (Ik denk tenminste dat het tulpstekkers zijn).

Op internet heb ik al even gezocht voor de nieuwe koppeling. Dat zou een Din-stekker (met 3 staafjes) zijn die vanuit het mengpaneel naar de computer gaat (dus splitst in twee usb-aansluitingen > mannetjes). Ik heb zoiets nog niet kunnen vinden. Iemand die weet of ze te verkrijgen zijn of wellicht een andere oplossing heeft?
 
denk dat je deze zelf dient te maken ..men verkoopt wel 8 polige din stekkers naar 1 usb maar nergens is er een 3 polige din stekker naar een dubbele usb te vinden ..

dit is de 3 polige din stekker die je dus bedoeld ..
Ashampoo_Snap_woensdag 6 november 2019_19h19m21s_002_.jpg
 
Hoi Emi,

Die bedoel ik inderdaad. Bedankt voor het meedenken. Zelf maken is inderdaad een optie. Ook zat ik te denken aan een tussen stap, dus bijvoorbeeld een din > tulp & tulp > usb.

De huidige kabel splitst zich in twee usb's. Ik weet niet of dit met het stereogeluid te maken heeft? Anders zou 1 usb ook kunnen voldoen.

Nog een ander alternatief zou de hoofdtelefoonuitgang van de computer kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan