• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc Krijgt Geen Beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter gotankssr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gotankssr

Gast
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik had laatst zelf een computer in elkaar gezet en nu start hij wel op maar ik krijg geen beeld. Het lampje van het diskette vak brand wel en gaat wel weer uit. Als ik er een opstart diskette in doe laad hij die wel dus hij doet alles wel behalve beeld geven. Weet hier iemand raad mee?

Alvast bedankt

Video kaart??
Hoor je wel dat de harde schijf na een paar seconden gaat lopen?

Videokaart zit net een nieuwe in. Maar ik hoor de harde schijf niet lopen. Kan het ook zijn dat het aan de voeding ligt. De voeding heeft de volgende gegevens.

230 V wisselspanning
45-63 hertz

Zelf pc gebouwd, bij de nieuwe moederborden meoten er twee voedingsaansluitingen op het moederbord aangesloten worden.

Ja maar dit moederbord is 6 jaar oud en heeft altijd prima gewerkt.

Hah, dit kan dus echt-van-alles zijn he... laat er eens een lokale computerkneus naar kijken anders.

Als je voeding net zo oud is als je mederbord, heb je ook kans dat je voeding te laag is voor de videokaart.

Daar dacht ik ook al aan. Kun je een voeding veilig verwisselen???

Veilig verwisselen? ja, je draait de 4 schroefjes aan de achterzijde van de kast los, haalt de witte platte steker uit het moederbord, en de kleine witte stekkertjes uit je cdromsplers en dikettestation, daarna nieuwe voeding plaatsen = 4 schroefjes en de kabels weer aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan