• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc Op Tv Aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bert

Gast
Haai,

Ik heb een pentium II 450 met een Viper770 grafisch kaart met een S-Video uitgang.

Ik heb reeds een scartkabel gehaald waarmee ik mijn TV kan verbinden met de s-videouitgang.
Ik heb momenteel win2000 geinstalleerd maar waar kan ik de juiste settings instellen en hoe krijg ik beeld op mijn TV want dat lukt me niet echt...

eeuwige dank om mij verder te helpen!!!

groeten,

Bert
 
Hier moet ik even dezelfde link neerzetten als daarstraks :
Een heel handig progje hiervoor is TV-TOOL. Dan hoef je maar op 1 button te klikken (Tv-mode) en je hebt beeld op je tv. Let wel , dit werkt enkel als je een grafische kaart hebt die gebruik maakt van de nvidia-chipset.

http://tvtool.info/index_e.htm

Succes

Ginirover
 
Ik wist dat ik het nog ergens op een lijstje had geschreven hoe de instellingen precies lopen.....


* Configuratiescherm
* Eigenschappen beeldscherm
* Hulpprogrammabeheer
- Instelling modus stuurprogramma
- Geavanceerde instellingen
- Primair : TV

Als de film gedaan is zetten we de instellingen in omgekeerde volgorde terug goed.

Hopelijk lukt het zo....
 
gutenabend

ik zit ook met een probleem met die tv-out.
ik heb een kabel aangesloten op laptop en tv (met een SCART)
en als ik de stappen volg, zoals ook hier in rubriek staat beschreven (via hulpprogrammabeheer en dan uiteindelijk bij primair "TV'' ; ik heb winXP)
dan krijg ik wel beeld, dus eerst zie ik mijn bureaublad en als ik windows media player inschakel dan zie ik de film.

MAAR het beeld is zwart wit en met veel ruis

het is echt heel erg vervelend, kan iemand me helpen???
groetjes
ingeborg


ps Als ik naar "Hulpprogrammabeheer" ga (het is daar dat ik klik op "instellingen modus stuurprogramma" en waar ik "TV" aanduid) dan staan er ook 2 opties nl "TV-uivoer" en "TV in het midden van het scherm" die misschien wel handig knn zijn maar ik kan er niet op klikken; ze zijn niet beschikbaar

weet iemand wat de oplossing kan zijn?? :(
 
hey, ik ben nog niet gewoon te werken via online forums te werken, dus niet ben ik geregistreerd; onderstaand bericht dat daarstraks gepost werd kwam dus van mij.... :blink:

gutenabend

ik zit ook met een probleem met die tv-out.
ik heb een kabel aangesloten op laptop en tv (met een SCART)
en als ik de stappen volg, zoals ook hier in rubriek staat beschreven (via hulpprogrammabeheer en dan uiteindelijk bij primair "TV'' ; ik heb winXP)
dan krijg ik wel beeld, dus eerst zie ik mijn bureaublad en als ik windows media player inschakel dan zie ik de film.

MAAR het beeld is zwart wit en met veel ruis

het is echt heel erg vervelend, kan iemand me helpen???
groetjes
ingeborg


ps Als ik naar "Hulpprogrammabeheer" ga (het is daar dat ik klik op "instellingen modus stuurprogramma" en waar ik "TV" aanduid) dan staan er ook 2 opties nl "TV-uivoer" en "TV in het midden van het scherm" die misschien wel handig knn zijn maar ik kan er niet op klikken; ze zijn niet beschikbaar

weet iemand wat de oplossing kan zijn??
 
Hey ! bedankt voor je reactie, but it doesn' work
vanaf 3. "Klik op je tweede beeldscherm en vink de checkbox "Extend my Windows desktop onto this monitor" aan (onderste checkbox). "

we kunnen hier niet op een 2e beeldscherm klikken. :huh: zou het kunnen dat we die mogelijkheid niet hbbn door onze grafische kaart? of is het iets in windows xp??

if somebody could help me out, zou heel tof zijn...

thx!! ingeborg
 
Geen idee of het opgelost was voor de Viper, maar goed zal vast niet echt ingewikkelt zijn geweest.


over de ruis etc,.
-- Wat voor videokaart had je gehad,.?
(is op zich 1 van de belangrijke punten)

-- Gebruik de juiste kabels!!

-- Dan de nieuwste drivers opzoeken..
En mocht je nu Nvidia hebben, dan hoef je niet gebruik te maken van TvTool.
 
ik heb nog een probleempje:
ik heb een Nvidia GeForce4 Ti4800 SE, TV-Tool genstalleerd en het werkt, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, want op mijn tv krijg ik niet heel het scherm te zien zoals op mijn pc. Ik moet met mijn muis bijvoorbeeld naar boven zodat het scherm op de tv naar boven gaat, snapt iemand me? Ik zal het nog op een andere manier formuleren, misschien een betere. Ik kan de randen van het beeldscherm op mijn tv niet zien (de afstand van de randen van het beeldscherm en het beeld op de tv bedraagt ongeveer 2cm.

Nu nog iets anders, ik kan niet alles zien op mijn tv (ook al verschuif ik de muis) bv: de takenbalk onderaan zie ik maar half, en dat geldt voor alle randen.
 
NOG EEN PROBLEEM :D : ik heb wel beeld op mij tv, maar is het mogelijk om ook het geluid naar mijn tv te sturen? want op mijn pc heb ik geen surround-system snap je ;)
 
Kijk eens onder het kopje handige info, ingestuurd door een member genaamd Dante. wellicht dat daar oplossingen worden aangedragen.

Frank
 
Originally posted by codiack@05-12-2003, 19:31:09
ik heb nog een probleempje:
ik heb een Nvidia GeForce4 Ti4800 SE, TV-Tool genstalleerd en het werkt, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, want op mijn tv krijg ik niet heel het scherm te zien zoals op mijn pc. Ik moet met mijn muis bijvoorbeeld naar boven zodat het scherm op de tv naar boven gaat, snapt iemand me? Ik zal het nog op een andere manier formuleren, misschien een betere. Ik kan de randen van het beeldscherm op mijn tv niet zien (de afstand van de randen van het beeldscherm en het beeld op de tv bedraagt ongeveer 2cm.

Nu nog iets anders, ik kan niet alles zien op mijn tv (ook al verschuif ik de muis) bv: de takenbalk onderaan zie ik maar half, en dat geldt voor alle randen.
Hej,
ik zit met juist hetzelfde probleem als codiack,

op mijn tv krijg ik niet heel het scherm te zien zoals op mijn pc. Ik moet met mijn muis bijvoorbeeld naar boven zodat het scherm op de tv naar boven gaat, snapt iemand me? Ik zal het nog op een andere manier formuleren, misschien een betere. Ik kan de randen van het beeldscherm op mijn tv niet zien (de afstand van de randen van het beeldscherm en het beeld op de tv bedraagt ongeveer 2cm.

heeft iemand hiervoor een oplossing ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan