• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc set up bouwen

baswarrior

Nieuw lid
Lid geworden
14 okt 2024
Waarderingsscore
1
Hallo, ik ben op zoek naar een goeie 4k game pc, ik zag dat de trx 4080 super, goed samen werkt met de ryzen 7 7800x3d. Alleen weet niet zo goed wat er allemaal goed samenwerkt verder. Mijn budget ligt rond de 2500.
Mvg bas

Zelf bouwen?

Ik wil graag een goeie samenstelling hebben en dan door professionele in elkaar laten zetten.

Hallo, ik zou graag wat advies willen winnen wat betreft compatibele onderdelen voor een toekomstige pc. Ik wil graag de TRX 4080 Super gpu, en de Ryzen 7 7800x3d cpu combineren, omdat ik heb gelezen dat dat goed samen werkt. Ik wil graag de volgende spellen op ~max graphics spelen Cyberpunk, COD, Red Dead Redemption 2, Minecraft, Rocket League. Liefst ook komende 5 jaar ongeveer alles kunnen spelen op near max graphics. Mijn budget voor de PC zonder randapparatuur is ~2500. Hebben jullie aanraders qua componenten dat goed gaat met deze gpu/cpu combo?

Ik heb goede ervaringen met alternate. Die kunnen ook voor je bouwen, en je kunt ook overleg plegen via mail.
Daar kun je zelf dingen selecteren, als het niet bij elkaar past wordt het aangegeven.
Ik kan me echter voorstellen dat je vooraf hulp wilt.

Maar hier zijn een paar mensen die hier veel meer van weten dan ik.

@artstudiog @Dave en anderen.

Wellicht dit lijstje invullen. Alhoewel je al dingen hebt aangegeven en vind @Pearl/lange pier dat dubbel op. Je hebt t al aangevuld.
Succes.

1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?
-3000 maximaal.
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc?
Ik heb geen onderdelen die ik kan herbruiken.
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken?

Ik wil graag mijn pc voor 4k gaming gebruiken en max grafisch beeld te ervaren.
- Welke games/software denk je er voornamelijk op uit te voeren?
Red dead redemption, Cyberpunk, Starfield, Rocket leugue, minecraft, COD en mooie nieuwe games
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? Dat mijn pc zeker voor 5 jaar nog kan gaan met near max graphics.

2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig?
-Een Beeldscherm van 4k, grootte graag tips.
- Welke software heb je nodig.

Ook graag hier tips.
- Heb je hiervoor ook een apart budget?
350 maximaal.

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel?
Ja ik zou graag hem geassembleerd willen hebben.
- Wil je ook dat er een besturingssysteem
door de (web)winkel wordt geïnstalleerd?
Als dit beter is ja
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken?
Ik woon heel dicht bij de winkel alternate in tholen.

vind @Pearl/lange pier dat dubbel
Verrader en hoe weet je nu wat ik denk, dat doe ik alleen.:devilish:
En maak een winkelmandje voor de goede man/vrouw.(y)

Ik heb nog steeds veel plezier van m’n alternate pc, succes met de zoektocht!
Verrader en hoe weet je nu wat ik denk, dat doe ik alleen.:devilish:
En maak een winkelmandje voor de goede man/vrouw.(y)
En laat de trollen lekker links liggen 😋

Jij geeft je onder andere naam uit, om hier weer op te komen, terwijl je verbannen bent vanwege wangedrag. Deze kort door de bocht reacties is er al weer 1 van.
Ik vind dit de kluit belazeren, en daar houd ik niet van. En dan sluit ik me maar bij dit aan.

Nu weer on-topic

Helaas bouw ik geen pc's en heb ik daarvoor toen ook hier advies gevraagd. Ik ga ervan uit dat er genoeg andere leden zijn die dat wel kunnen.

terwijl je verbannen bent vanwege wangedrag
Ben helemaal niet verbannen, nu lieg je ook nog, was zelf weggegaan omdat ik een week ban kreeg omdat ik iemand sukkel noemde.....

Ben helemaal niet verbannen, nu lieg je ook nog, was zelf weggegaan omdat ik een week ban kreeg omdat ik iemand sukkel noemde.....
Ik hoop dat jij je nu wel blijft gedragen, nu jij weer terug bent.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan