• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies PC Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheJordy

Bekend gezicht
Lid geworden
6 mei 2012
Berichten
150
Waarderingsscore
0
Hi allen,

Een aantal jaar geleden heb ik van jullie een aanschafadvies mogen ontvangen, zeer tevreden mee! Het wordt nu wel eens tijd om deze pc te upgraden. Graag zou ik games als Battlefield V weer kunnen draaien op dit systeem, dat gaat nu niet, vandaar dit verzoek.

Mijn specs zijn hier te vinden: http://speccy.piriform.com/results/zgFZmhL3ylF4P1hE0zTonFc
Voeding: CORSAIR CX600, 600 Watt.

Wat is je maximale Budget?
Ik denk rond de €500, maar goedkoper is beter ;) Mocht dit te weinig zijn dan hoor ik het ook graag!

Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor games

Welke software/games wil je gebruiken?
Battlefield V, Apex Legends, COD, etc.

Moeten we rekening houden met opties voor overklokken?
Hoeft niet per se

Heb je zelf al onderdelen in gedachte of bepaalde voorkeuren voor de betreffende upgrade?
Nee

Mijn vorige PC's heb ik aangeschaft bij Azerty, beviel zeer goed! Mocht het ergens goedkoper zijn dan hoor ik het ook graag!

Alvast bedankt!
 
Een snelle videokaart erin, een RTX2060 b.v. en eventueel een dual-channel setje van 8GB.
 
Dank voor je antwoord! Aan wat voor videokaart moet ik dan denken?
 
Oh lol! Ik dacht dat je een nieuwe videokaart én een RTX2060 bedoelde.. Dat slaat natuurlijk nergens op haha, thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan