Proximitus
Psycho-Pinguin
- Lid geworden
- 26 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 0
Ik heb de laatste tijd last van een pc die uitvalt. Dit gebeurde vrijwel altijd tijdens het gamen, maar dinsdag viel die uit toen er een aantal youtubefilmpjes in de browser stonden te laden.
Ik heb de pc weggebracht en en gister weer opgehaald, volgens caresys zat er stof noder de kap van de videokaart. Die hebben ze eruit gehaald, schoongemaakt en zeiden dat die niet meer uitviel
Toen ik gisteravond AoE III speelde viel die toch wel uit.
Nu heb ik het vermoeden dat het gaat om een voeding probleem maar ben hier niet zeker van. Ga ook liever niet terug naar die caresys, kwamen niet zo heel erg professioneel over (stel 16-jarige puistekoppen achter de balie
)
Wat ik op m'n pc heb aangesloten is het volgende:
Een 2.1 conceptronic speakerset
webcam
printer
1440:900 beeldscherm
Specificaties van de pc:
Acer Aspire M370
Processor: Intel(R) Core (TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4094 MB Ram
Directx: 11
Ati Radeon HD 3850
Oververhitting kan een optie zijn, maar heb deze pc vanaf juni en in de warme zomer viel die nog niet uit. Het zou kunnen dat de problemen zich voordoen sinds de aansluiting van de speaker set, maar weet niet of dat zoveel invloed heeft.
Hoop hulp te krijgen hier
Ik heb de pc weggebracht en en gister weer opgehaald, volgens caresys zat er stof noder de kap van de videokaart. Die hebben ze eruit gehaald, schoongemaakt en zeiden dat die niet meer uitviel
Toen ik gisteravond AoE III speelde viel die toch wel uit.
Nu heb ik het vermoeden dat het gaat om een voeding probleem maar ben hier niet zeker van. Ga ook liever niet terug naar die caresys, kwamen niet zo heel erg professioneel over (stel 16-jarige puistekoppen achter de balie

Wat ik op m'n pc heb aangesloten is het volgende:
Een 2.1 conceptronic speakerset
webcam
printer
1440:900 beeldscherm
Specificaties van de pc:
Acer Aspire M370
Processor: Intel(R) Core (TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4094 MB Ram
Directx: 11
Ati Radeon HD 3850
Oververhitting kan een optie zijn, maar heb deze pc vanaf juni en in de warme zomer viel die nog niet uit. Het zou kunnen dat de problemen zich voordoen sinds de aansluiting van de speaker set, maar weet niet of dat zoveel invloed heeft.
Hoop hulp te krijgen hier