• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC werkt niet na bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert58

Nieuw lid
Lid geworden
14 mrt 2021
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Geacht forum,
Ik heb op mijn hp laptop een bios update gedaan. nou is het geval dat hij niks meer doet alleen het lampje brandt van het netstroom. Is hier nog wat aan te doen of einde verhaal.
model hp 17-by0940nd type moederbord 17 kbl-6l
 
Haal de accu en de stroom er eens een tijdje uit. Liefst ook de bios batterij als je daar bij komt.
Daarna kijken of ie weer wil starten.
Als dat niet helpt kun je altijd nog bios rescue pogingen gaan ondernemen.
 
Lange Pier ik had al problemen met de bios en hp rade het aan om bios update te doen.
Black Tiger stroom en accu zijn er lang genoeg af geweest en geloof me er zit geen bios battery op.
Ik zal de link van hp even doen kijken of dat lukt.
bedankt
 
Er zit altijd een bios batterij op een moederbord voor pc/notebook/tablet, voor het onthouden van de bios instellingen.
Wel een vreemd advies van HP en welke problemen waren dat?
Bios doet het of niet, soms na bepaalde hardware veranderingen kan het soms nodig zijn.
 
welke problemen dat weet ik niet meer. Ik maak straks even een foto van het moederbord om te laten zien dat er geen battery op zit.
 
Zou zomaar een batterij pakketje met een draadje kunnen zijn.
 
Als een bios update van een mobo mislukt kan je daar niets meer mee.
 
Wel, de biosbootblock aanspreken en bij HP heb je nog meer opties.
 
dat heb ik eens opgezocht (een mens is nooit te oud om te leren.)
Maar waarom dan deze optie niet aan de TS genoemd.
een laptops openen kan een behoorlijk klusje zijn.
 
Dit is het moederbord waar ik geen cmos battery kan vinden.
s-l600.jpg
 
--
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die batterij kan ook aan de andere kant van dat moederbord zitten. Ik sluit mij aan bij Lange Pier.
Een foto van internet hebben we letterlijk niets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan