• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PDF bewerkingsdatums

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xray2403

Gast
Hallo,

Ik heb een PDF file en hiervan wil ik graag zien wanneer hij is bewerkt (door mij). Bij de eigenschappen kan ik alleen zien wanneer hij is aangemaakt en niet zien wanneer ik hem heb bewerkt. Is er een mogelijkheid om te zien wanneer ik het document heb bewerkt?

Alvast bedankt

xray2403
 
bij eigenschappen heb je ook de tab " details " daar staat de aanmaak datum vermeld als ook de datum dat deze het laast werd aangepast ....
 
@Emi,

bedankt voor je reactie, maar ik moet het datum tussen het aanmaak datum en het datum wanneer deze voor het laatst werd aangepast

mvg,
xray2403
 
5102b3b36ac7b-Snap_2013.01.25_17.29.32_004.png
 
@Emi,

alweer bedankt voor je reactie maar ik moet van een eerder datum zien wanneer hij is gewijzigd en dus niet van de laatste keer wanneer je hem hebt gewijzigd.

mvg,
xray2403
 
dat is niet mogelijk , wat jij bedoeld .
 
@Emi,

hartelijk bedankt voor je reactie, helaas had ik dit al verwacht

mvg,

xray2403
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan