• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pdf Files Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joof
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joof

Gewaardeerd
Lid geworden
12 feb 2004
Waarderingsscore
162
Hallo,

Als ik op een site (verschillende sites) een pdf bestand wil downloaden krijg ik links boven op het scherm een rechthoekje met daarin een rood kruisje.
Het lukt wel als ik het pdf bestand opsla (bv. op bureaublad ) en daarna open.
Dit heb ik sinds enkele dagen.
Ik kan me niet herinneren dat in de afgelopen dagen iets vreemds met de pc is geweest.

Probleem is nu dat als verschillende pdf bestanden heb gedownload, het bureaublad volstaat met pdf bestanden. Deze zijn natuurlijk wel weer te verwijderen via de prullenbak.

Kan iemand mij helpen om direct de pdf's te openen????

Mvg, Joof

Heb je sp2 nog, kan misschien door een beveieligings instelling darvan zijn?

Hallo Frankw,

Wat is sp2?
Ik ben nieuw hier, en weet nog niet alle afkortingen die jullie gebruiken.

Was misschien handig om eens een lijst te maken met wat jullie bedoelen met bepaalde
afkortingen.

Extra info:
win xp pro
norton internet security 2004 pro.

Joof

sp2 is servicepack 2 de laatse grote update voor windows xp die een hoop extra beveiligingen heeft meegbracht voor xp, die niet altijd ten goed komen.

Ik heb welleens windows geupdate maar ik weet niet of dit sp2 was.
Hoe kom ik daar achter?

Joof

Klikken op deze computer met de rechtermuisknop, in dat lijstje eigeschappen kiezen.

Dan op het tabblad algemeen zal dit staan:

Microsoft Windows XP
Home edition
Versie 2002
Service Pack 2 (<- Hier staat dan dus welk service pack het is)

heb ik gedaan, en ik lees:

microsoft windows xp
pro. ed.
versie 2002
service pack 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan