• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PDF (gemaakt in Asta Powerproject) wil niet duidelijk afdrukken of omzetten naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

L. S. V.

Nieuw lid
Lid geworden
8 apr 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Wij krijgen van een bouwbedrijf een planning in PDF, gemaakt vanuit Asta Powerproject.
Onze planner wil de planning graag afdrukken maar dit is niet te lezen. Ook omzetten naar Excel lukt niet.

Het bouwbedrijf geeft aan dat ze mij geen Excel versie hiervan kunnen sturen. Enig idee hoe ik dit oplossen?
We willen ook graag filteren op de naam van ons bedrijf.
 
ik denk dat je gebruik dient te maken van de gratis Asta Project Viewer om deze pdf te openen en vervolgens af te printen … blijkt dat je deze als nog niet kunt printen dien je wellicht deze pdf om te zetten
*noteer dat ik deze Asta PowerProject nooit eerder heb gebruikt ik kende deze zelfs niet eens ..

dat deze niet te lezen is ligt aan het feit dat dit bestand welke als een pdf u toegestuurd werd eigenlijk een .bim bestand is.. niet elke pdf lezer kan hiermee overweg ..
 
Je zou ook nog aan het bedrijf kunnen vragen of het wel mogelijk is een PDF versie aan te leveren. Dan kan je hem zeker weten openen en printen. Converteren naar Excel zal heel moeilijk worden via een PDF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan