• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PDF leesdocument

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.van Pinxteren

Junior lid
Lid geworden
1 jul 2007
Waarderingsscore
0
Is het technisch mogelijk een pdf leesdocument om te zetten in een gewoon
pdf document?
Extra aanvulling: Ik heb destijds mijn word-document gescand naar een PDF-document en het probleem is, dat ik het worddocument van mijn PC verwijderd heb. Nu wilde ik in het pdf leesdocument een wijziging aanbrengen; maar ik heb mij zelf buiten spel gezet. Het is dus niet zo, dat ik met oneerlijke zaken bezig zou zijn.Maar het lijkt mij verstandig, om deze discussie te sluiten, aangezien het geen haalbare kaart is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je het over een zogenaamd E-book?

de uitleg is intussen aangepast,
ik heb er zelf geen ervaring mee,
maar vermoed dat dit kan met tekenherkenningssoftware,
zoals je een pagina zou inscannen en die wil omzetten naar een word-document
op wikipedia staan verschillende software hiervoor, maar ik kan niet zeggen welke de beste is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Optical_character_recognition

EDIT: kan je niet gewoon de tekst selecteren en kopieren?

Je kunt met Acrobat Reader tekst kopiren uit een niet-beveiligd PDF-bestand en plakken in een Word-bestand.
Sleep maar eens over tekst in je PDF-bestand om te selecteren, kies voor kopiren, ga naar je Word-document en kies voor plakken.

Is misschien redelijk omslachtig zo, maar ja... het is beter dan helemaal niks (of overtikken...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan