• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pdf Printen In A0 Formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Teq

Gast
Hallo daar,

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en meteen loop ik tegen een probleempje aan.
Het volgende doet zich voor:

Ik teken thuis met het programma ARKEY ( Bestand.DRW Bouwkundig programma) en AutoCAD ( Bestand.DWG Idem. ongeveer)
Op school kennen ze alleen AutoCAD dus ook alleen .DWG.
Nu weet ik dat er programma's zijn die een 'printer' installeren die een PDF file uitpoepen. (Voorbeelden: ClickToConvert, Adobe PDF Writer) Geen probleem zou je zeggen. Print die handel thuis in .PDF en ga ze daarna op school afdrukken.
Alleen die programma's kunnen maximaal tot het formaat A3 printen, maar ik moet A0 (of 36") hebben. <_<

Vraag: welk programma kan PDF files uitpoepen groter dan A3 formaat? Het gaat dus om programma's die een fictieve printer installeren die PDF files print.

Mijn dank zou groot zijn :D

Groenten van Teq
 
Misschien niet helemaal het goede, maar ik doe mijn best zo laat in de nacht

Klik

Hier staan ook links en URL etjes naar drivers enzo

ik denk dat je wel wat aan de adobe postscript driver zou kunnen hebben
 
Hello,

Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt ;)
Ik ben op zoek naar een programma dat .PDF FILES op A0 formaat kan printen. Een PDF bestand van het fmoraat A0 uitprinten kan iedereen.

Stel:
Ik heb een tekening op A0 formaat in AutoCAD gemaakt. Deze wil ik dan opslaan als .PDF met het formaat A0. (Dus NIET fisiek uitprinten!)
Dat .PDF file kan ik vervolgens op school uitprinten....

Iemand anders een idee? :blink:

Greetz Teq
 
Helemaal NIEMAND?!
T zou echt handig zijn voor mij....... :(
 
nee sorry :unsure: geen idee van zulk progje helaas ... :( :(

kkijk iig uit :) ... dat moet freeware zijn? of mah ene betaalprogje ook?

hopelijk krijg je nog (snel) antw. :unsure:

:)
 
asl ik het wist, ws je de eerste, die ik het vertel maar..... wat gebruiken klasgenoten voor programma's.
 
De printer op school zal ook de software met mogelijkheid van postscript moeten hebben.
Als je de printertype met merk weet kun je op internet de benodigde software hiervoor downloaden en installeren.

Op mijn vorige PC had ik voor mijn printer deze PS ook genstalleerd.
 
Oi, voor de mensen die het willen weten:

Adobe Acrobat 6.0 Professional is de oplossing.
Hiermee kan je in ieder programma (Word, AutoCAD, Paintshop, etc.) een taakbalk tevoorschijn toveren die mogelijkheden heeft om een PDF file te printen in iedere gangbare maat.

Tis maar dat je het weet :D

Groenten Teq
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan