• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies PDF-Xchange: Gekopieerde opmerkingen in doeldocument 180 graden gedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skoelie

Nieuw lid
Lid geworden
20 jan 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Als ik in PDF-Xchange een verzameling opmerkingen van een brondocument kopieer naar een doeldocument, worden de opmerkingen 180 graden gedraaid weergegeven. Als ik vervolgens de opmerkingen 180 graden terugdraai in het doeldocument, wordt alles door elkaar gehusseld. Het helpt niet als ik vooraf het doeldocument 180 graden draai: de opmerkingen worden dan niet gedraaid weergegeven, maar dus wel verkeerd om in het gedraaide doeldocument.
Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen?
 
De oorzaak heeft te maken met je pagina oriëntatie
bij kopie paste draait hij automatische als ze niet overeenkomen.

je kan het draaien door zowel je bron als je doel document alleen met pagina's roteren (sneltoest ctrl shift r)te doen (dan draaien ze echt en niet alleen op het scherm)

sommige software zoals autocad gaat nogal vreemd om met portrait en landscape
je kan daarmee landscape afdrukken op een portrait pagina als je daaruit copy past gaat het mis dan moet je de geplakte onderdelen handmatig draaien

bleubeam is veel beter in dit soort zaken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan