• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Permanent prioriteit toekennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ticon65

Groentje
Lid geworden
15 jan 2017
Berichten
119
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik wil graag een programma (Prepar3d) permanent hoge prioriteit geven om de prestaties te optimaliseren. Nu doe ik dat via Taakbeheer/details/ (rechter muisknop) en dan de prioriteit op hoog zetten (jeetje wat een slechte zin is dit). Ook kan ik zo de "affiniteit" van de cores toekennen. Dit moet ik echter iedere keer doen wanneer ik het programma opstart.
De snelkoppeling naar het programma heb ik al ingesteld als "openen als Admin".
Zelf heb ik het idee dat het programma hierdoor een stukje soepeler loopt maar mocht ik dat fout hebben hoor ik het graag.

Dank voor jullie reactie!

Groetjes ;-) ,

Ticon65
 
Dat was snel!

Dank je wel weballey.

P.s. Nu ging ik ook zelf bijna weg zonder toelichting te geven, bij deze:
Het Batch-bestandje was snel aangemaakt en het maakt zeker verschil. Ik kijk niet zozeer naar framerates (Fps) maar wel naar 'stutters'. Hier heb ik echt een hekel aan. Prepar3d heeft hier zeker baat bij. Het programma zelf heeft wel even tijd nodig om zich aan te passen. Hiermee bedoel ik dat je het verschil pas goed gaat merken na een paar keer opnieuw opstarten. Waar dat dan weer aan ligt zou ik niet weten. Voor nu ben ik zeker tevreden!

Groetjes aan het team ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan