• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Pes vs fifa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fifa 18. Dit omdat het spel in mijn ogen een stuk verder ontwikkeld is. Snelheid, mogelijkheden en veel meer.

Tweakers
Tweakers
 
ben ik het niet mee eens; pes is een stuk realistischer dan FIFA. in pes win ik tenminste bijna geen wedstrijd, terwijl ik alle wedstrijden win met fifa
 
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Als je op het allerhoogste niveau speelt in Fifa dan wordt het ook wel erg moeilijk.

Hoe je goedkoop aan PES kan komen weet ik niet.
 
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Als je op het allerhoogste niveau speelt in Fifa dan wordt het ook wel erg moeilijk.

Hoe je goedkoop aan PES kan komen weet ik niet.
Even wat oost europeanen op dit fora toevoegen, zij hebben meestal wel een goed idee :)
 
Ik speel PES-spel en zijn echt geweldige spel. Ik hou meer van PES dan van Fifa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan