• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Philips webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom90

Nieuw lid
Lid geworden
17 jan 2010
Waarderingsscore
0
Ik heb een philips webcam PCV675K, maar kan de cd's nergens vinden om deze in gebruik te kunnen nemen. Wie kan mij helpen???

Ja, dan wordt het wat moeilijker.
Je kan de drivers van xp OPSLAAN op het bureaublad, dan rechtermuisknop, eigenschappen, tab compatibiliteit en dan een vinkje voor compatibliteitsmodus aanzetten en voor Windows XP (SP2) kiezen.

Anders een nieuwe webcam

Hallo
Ik heb ook een philips toucam pro ll maar met hulp van philips helpdesk ook geen drivers gevonden(1uur telefoon)
Het schijnt dat windows7 die niet heeft. Hij zei verder over 1 maand weer proberen!
Anders een nieuwe webcam kopen.

Ja, dan wordt het wat moeilijker.
Je kan de drivers van xp OPSLAAN op het bureaublad, dan rechtermuisknop, eigenschappen, tab compatibiliteit en dan een vinkje voor compatibliteitsmodus aanzetten en voor Windows XP (SP2) kiezen.

Anders een nieuwe webcam

welke driver kan ik dat het beste downloaden, aangezien ik de cd's niet meer kan vinden?

welke driver kan ik dat het beste downloaden, aangezien ik de cd's niet meer kan vinden?

Die van Windows XP, je moet het bestand OPSLAAN op het bureaublad, en dan rechtermuisknop, tab Compatibiliteit, vinkje voor compatibliteitsmodus, selecteer Windows XP (SP2), en een vinkje voor als administrator uitvoeren.

Daarna het programma openen en kijken of die het doet...

Die van Windows XP, je moet het bestand OPSLAAN op het bureaublad, en dan rechtermuisknop, tab Compatibiliteit, vinkje voor compatibliteitsmodus, selecteer Windows XP (SP2), en een vinkje voor als administrator uitvoeren.

Daarna het programma openen en kijken of die het doet...
het programma instellen lukt, daarna als ik het open krijg je een installer waarin ik in het gauwigheid zie dat die enkele dll-files installeert maar er gebeurd nog steeds niets :(
nog een laatste tip ander bedankt voor alle moeite

Aangezien ze geen Windows 7 drivers hebben en ook geen vista:

Philips FAQ zei:
Helaas worden voor de verouderde webcam geen Windows Vista-stuurprogramma's gemaakt.
Link naar FAQ

Dus het lijkt me duidelijk: nieuwe webcam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan