• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Photoshop CS4 deftig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saro

Designer
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
2.472
Waarderingsscore
0
Beste,

Aangezien ik een klein probleempje heb met Photoshop moet ik deze opnieuw installeren. Echter lukt de herinstallatie niet omdat niet alles van Photoshop van de computer gaat. Hier staat een tutorial van hoe je dit moet oplossen, maar aangezien het programma dat ze er aanbieden niet werkt zonder het CleanUp programma'tje van windows dat niet wilt werken, lukt het op deze manier niet.

Hoe kan ik dan alle gegevens die met Photoshop CS4 temaken hebben verwijderen? Alvast bedankt.

Saro
--- automatische edit ---
Heb het ondertussen opgelost door te googlen naar een bug. Je kan namelijk wanneer je de klok van je PC een jaar terugdraait wel op je Photoshop en van daaruit repareren.

Saro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan