• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Photoshop (CS4 en CS5) loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bartpostma

Gast
Ik heb dus photoshop CS4 en CS5 (het betreft hier een Windows 7 32-bits computer met 4 GB werkgeheugen, 500 GB harde schijf en een Ati Radeon 4850 HD 512 mb) de programma's deden het voorheen altijd goed, want de specificaties van de PC zijn ook bedoeld om goed mee te kunnen photoshoppen.

De programma's doen het gewoon goed totdat ik op Type Tool (T), dan loopt zowel CS4 als CS5 vast. Iemand enig idee hoe dit zit? Ik denk dat het met Fonts te maken heeft (C:/Windows/Fonts) na minuten ( 5) kan ik dan bijvoorbeeld weer File > New doen. Dit duurt dan ook weer een x aantal minuten. Helaas start CS5 op de Type Tool (T) en duurt het dus al meteen 10 minuten voordat ik kan photoshoppen. (En dat is dan ook met beperkte mogelijkheden). Ik heb al d.m.v. Systeemherstel geprobeerd maar dat had geen effect. Ik heb het systeem terug gezet naar een back-up van enkele dagen terug en nog blijven de programma's zo sloom. Ook heb ik al geprobeerd om uit de map C:/Windows/Fonts alle fonts te verwijderen en vervolgens weer te installeren (ik heb namelijk nog een C:/Windows.old/Windows/Fonts van voordat ik mijn Windows 7 Ultimate opnieuw heb genstalleerd) toen ik de Fonts map leeg had gehaald en vervolgens de Fonts uit C:/Windows.old/Windows/Fonts had genstalleerd, deden alle andere programma's die lettertypes vereisten het wel gewoon, maar photoshop nog steeds niet. Ik heb CS4 en CS5 net opnieuw genstalleerd en ook dit werkte niet.

Help!

B.v.d.
 
heb je de software aangekocht ?
of heb je het via een andere weg?
is het legaal neem dan contact op met adobe over je probleem.
 
Ze zijn door een bedrijf aangekocht maar ben inmiddels overgestapt (i.v.m. reistijd maar dat is hier even niet van belang). Heb al geprobeerd de Adobe helpdesk te bereiken maar tot nu toe geen gehoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan