• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PHP code post name

Status
Niet open voor verdere reacties.
--
 
Laatst bewerkt:
Zou als volgt moeten kunnen.

<?php if(single_post_title(FALSE) == '007'): ?>
<div id="aside">James Bond</div>

<?php

else :
?>

<div id="aside">Spectre is een film van 007</div>
<?php endif; ?>
 
Ik begrijp geloof ik wat die php, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Hoe kan ik, als de naam van het bericht overeenkomt met de naam in de php-code, een bepaalde tekst weergeven? Het stukje van de "else" dat is goed, maar ik zit met de true-variant.
 
Heb je de code uit bericht #22 getest? Die doet namelijk precies datgene.
 
Code:
<?php if(single_post_title(FALSE) == '007'): ?>
Heb je de code uit bericht #22 getest? Die doet namelijk precies datgene.
Ik ga die nu proberen!
 
Bij mij laat die beide zien. Als de naam van het bericht gelijk is aan de naam in de php, laat hij de naam zien en de 'else'. Anders alleen de 'else'. De andere tekst wordt nooit weergegeven.
 
Weet je zeker dat je single_post_title(FALSE) hebt genoteerd? Probeer anders eens

single_post_title("", false)
 
single_post_title("", false)

Deze doet inderdaad wat dit moet doen, maar als nu de pagina 008 zou heten? Doet die dan hetzelfde? Dan is namelijk de content niet meer uniek voor 007.
 
<?php if(single_post_title("", false) == '007'): ?>

Dit is 'm. :p Bedankt voor je ideeën, het meedenken enz., @maulem.
 
Geen dank, heb een en ander opgestoken. Gelukkig nieuwjaar gewenst!
 
Jij ook fijne feestdagen!🎄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan