• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PHPBB3 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyAmsoy

Nieuw lid
Lid geworden
9 dec 2017
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

ik weet niet of ik deze vraag in het juiste subforum stel maar kon me geen passendere vinden.

Ik ben op zoek naar een Hoster die bekend staat om goede en snelle service en waar je je eigen PHPBB3 forum kan bouwen.
Heeft iemand voor mij een goede tip? Het hoeft voor mij niet gratis zijn maar als die betaalbaar is dan ius dat mooi meegenomen.

Groetjes

Roy
 
Hallo Roy,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.


Ikzelf heb mijn XenForo forum en mijn phpBB forum bij Antagonist zitten.
En ik kan je vertellen dat er nog veel meer phpBB fora daar gehost zijn.

Vertel - moet je er nog mee beginnen of wil je jouw bestaande forum soms beter gehost hebben?
 
Mijn domein is de partij waar ik een website heb. Zonder forum overigens. Daar werkt het ook allemaal snel en naar behoren.

Maar bij de partij Antagonist kan je makkelijker zelf je pakket kiezen zie, en weet, je beter wat je ervoor krijgt en ervan kan verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan