• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pinnacle Studio8 Problemen Met Afspelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bleek004
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bleek004

Gast
Hoi,

Ik heb problemen met pinnacle studio8. Als ik een dvd maak en deze vervolgens met een dvd speler afspeel dan hangt de dvd halverwege.
Ook op de computer in dezelfde drive als waarmee ik hem gebrand heb.

Als ik helemaal niets bewerk met pinnacle gaat het goed, maar als ik ook maar iets doe in dat pakket dan heb ik deze problemen.

Heeft iemand dit ook? Hoe kan ik dit omzeilen?

Als ik de gemaakte dvd analyseer met shrink-dvd dan zegt hij 'Invalid navigation path'. De dvd klopt dus niet.

Support van pinnacle heb je ook niets aan.

Gr Robin

De dvd ook al bij iemand anders in de speler gerpobeerd.

Hoi,

Ik heb zelf twee dvd spelers en 1 in de computer, allemaal hetzelfde effect.
Ook bij mijn ouders geprobeerd.
Dat dvd-formaat is gewoon niet goed!
Anderen moeten hier ook last van hebben. Hoe maak ik wel een juist formaat?

Robin

Ik heb zelf al heel lang geleden mijn dvdbrander weggeven, vanwege de vele problemen met branden/verkleinen/rippen e.d.
Dus ben daar niet meer zo in thuis. Stuur eens een pb naar Kingpin of zodiac, deze zijn volop aan het experimenteren met het branden van dvd's. Is dit trouwens met alle merken of met alleen een bepaalde soort.

Je hebt toch geen proefvesie ofzo iets bij mij zo ook over komen
kon niet afspelen omdat ik het met een proefversie heb gedaan.

????????

:( :blink:

Probeer anders eerst de dvd te decrypten met decryptor en daarna te branden met bijvoorbeeld dvd shrink.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan