• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Planet Coaster performance

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
33.967
Waarderingsscore
75
Mogelijk zijn er nog leden hier die deze geweldige game spelen? Ik zit met een vervelend probleem en lees daarover dat ik lang niet de enige ben. Bij grote parken die vollopen met mensen of grote attracties binnen één park, merk ik dat mijn pc deze niet trekt. Het is dan bij mij vooral de CPU die bottleneck is. Nu heb ik pas het geluk gehad een gigantische pc met een AMD Ryzen 7 5800X, 32Gb Ram en een Nvidia Geforce RTX 2070Ti erin te mogen bouwen en testen. Meteen heb ik hierbij gebruik gemaakt om het spel hier eens te installeren en te testen. Waar de game bij mij op de allerzwaarste pretparken zo'n 2-3 fps bereikt, merk ik bij het nieuwe systeem ongeveer 10 - 12 fps. Dat is als het ware de snelheid maal 5, maar al bij al zeker niet zo goed om echt speelbaar te noemen. Het park dat ik getest heb ik dit:


Op het moment van de test waren er, net als in het filmpje, geen gasten in het park aanwezig. Wat mij opvalt is dat in het filmpje hierboven een fps van 60 geclaimd wordt en de graphics echt veel vlotter over het beeld rollen. Dat lukt mij niet, zelfs als ik alle grafische settings op 'low' instel. Nu is mijn vraag, hoe of met welk systeem bereik ik deze fps?

Er is superveel te vinden over performance, maar toch lijkt niemand hiervoor antwoord te hebben... Deze game is toch al van 2016, het is toch niet mogelijk dat er anno 2021 geen gebruikerssystemen te koop zijn die deze game wel vlot weergeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan