• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Playlist reparatie?? (programma's)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dwempe1

Gast
Repareren van playlisten?

Na het her indelen van mijn muziek map en het verplaatsen naar een andere schijf kan ik niet meer mijn playlisten goed draaien en geeft die aan dat die maar niet te vinden zijn. (windows media player .wpl playlist)

Ze staan allemaal in dezelfde map.

Ben op zoek naar een PROGRAMMA (playlisten repareert XP):
Die automatisch de bestanden weer terugzet of herkent in de playlist vanaf de map waar hij een gelijk bestand vind.

Hoop dat jullie goede programma's hebben om me te helpen hoop ook gratis

Ben al een tijd aan het zoeken en lijkt wel of ze niet bestaan. Weet zeker dat er meer met dit probleem zijn.
groeten Dylan[/b]

Volgens mij is het gewoon zo dat de mediaplayer het pad niet meer vind naar je playlist (en), dat is niet zo verwonderlijk omdat jij ze verplaatst hebt en ze niet meer op de plaats staan waar ze eerst stonden en het opgegeven pad dus niet meer bestaat. Verwijs in je media player naar de map waar de lijsten en dus de muziek nu staan, dan zal hij ze waarschijnlijk wel weer vinden.

Succes Midget :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het hier over een 40.000 files :D :D Begreep ik ook wel maar hij vind ze niet automatisch, of doe ik iets verkeerd en heeft mediaplayer een soort plugin die ik nog niet heb gevonden?

1 voor 1 de bestanden linken is geen optie :D

:D even goed bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan