• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Please Help

• Onderwerp starter Onderwerp starter robby vranken
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

robby vranken

Gast
al mijn programmas in mijn pc werken niet meer, als ik eender wat wil openenen komt er een foutmelding van Windows kan het bestand : ...................... niet vinden.Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop start of zoeken, niets werkr er nog ik kan zelfs niets openen in mijn configuratie scherm: dan krijg ik juist de zelfde foutmelding... et verbaast me zelfs dak tch ng opt internet kon... want had ng 1 browser snelkopeling gevonden die toevallig wel werkte ( de rest deed et niet) kei raar... kan er iemand me alstublieft helpen want ik zie et echt nie zitten en der zijn kei veel gegevens van mij werk op deze pc.... alvast bedankt

En als je naar deze computer gaat, wil dat wel, en dan naar program files en daar een map kiezen van een programma en deze openen, wil dat wel?

Toevalig je Norton Antivirus laatst geupdate?

Dubbele draad?

Ik dacht dat ik bij ditzelfde verhaal al iets gepost had in een andere rubriek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan