• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Plotseling traag opstarten van Office na Win 10 update

Status
Niet open voor verdere reacties.
"zodat iedereen kan kiezen of hij gelijk een update of upgrade wil installeren. "
Tot nu toe installeerde ik al jaren alle updates probleemloos. Ik was dan ook verbaasd dat het nu twee keer is mis gegaan, waarbij de laatste Win 10 update eigenlijk geen echte systeemupdate was. Ik denk nog steeds dat er iets met het updater zelf aan de hand was.
Die Office update had blijkbaar te maken met het feit dat ik ooit de taal gewijzigd heb. Dus zo'n situatie die niet goed getest blijkt.
 
Ik heb ook meestal geen problemen met updates.
Alleen de laatste keer waren mij foto`s verdwenen, maar die stonden gelukkig ook nog op de D:
Nu heb ik die opgeslagen in One Drive, aangezien dit gewoon vakantie foto`s zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan