• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Plug in of dergelijks voor outlook voor meerdere personen op 1 account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shakin

Nieuw lid
Lid geworden
4 aug 2017
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Dag leden,
Ik heb een klein, beginnend bedrijfje en zoek een plug-in of iets dergelijks voor outlook (werk het prettigst met outlook).

Ik zit met totaal 3 verschillende personen op 3 verschillende computers op hetzelfde outlook account om zo onze mails te beantwoorden en te ontvangen dat gelinkt is met onze info@.......nl

Het probleem is dat ik niet kan zien wat de ander heeft verzonden of zijn verzonden mails terug kan halen op mijn computer.
Ik zou hier graag een plug-in of iets soortgelijk willen hebben die mij hierbij kan ondersteunen.

Weet iemand een programma of dergelijks die dit kan?

Ik hoor het graag!!!!! :)
 
Kun je geen imap gebruiken en de mails dus op de server laten staan?
 
Kun je geen imap gebruiken en de mails dus op de server laten staan?

Ik weet dat ik iets gebruikt met ipop. Ofzoiets in die richting. IMAP heb ik gezien. Maar als ik het daarop zet. Zou dat mogelijk zijn en tegelijkertijd mails ontvangen mijn info@....nl ?
 
Ik weet dat ik iets gebruikt met ipop. Ofzoiets in die richting. IMAP heb ik gezien. Maar als ik het daarop zet. Zou dat mogelijk zijn en tegelijkertijd mails ontvangen mijn info@....nl ,maar dan zou ik elke keer terug moeten gaan naar de server. Het zou makkelijker zijn om alles op de ouook te zien. Omdat ik erop werk met handtekening ect.
Dus alles op 1 tabblad
 
Bij imap staan de mails op de server, bij pop staan ze op je eigen computer. Bij meerdere computers werkt pop niet goed, zoals je al gemerkt hebt. Bij imap heb je de genoemde problemen niet, iedereen ziet hetzelfde. Ga dus na of je provider imap ondersteunt, en stel dat eens in op alle computers, die het account gebruiken. Mogelijk wel slim eerst even alle mail op alle computers te backuppen.

IMAP is gewoon een andere instelling in outlook, het werken met mails ziet er voor jou niet anders uit.
 
Erg bedankt voor je reactie. Als het vanavond nog lukt anders morgen dan probeer ik het uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan