• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Plug in

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Kan iemand mij helpen met de melding: Deze plug in wordt niet ondersteunt.
Ik heb Windows 10 en Chrome.
 
Een plug in is een zeer algemene term en een glazen bol heeft niemand hier.
Du graag meer duidelijkheid over de naam van die plug in.
 
Ik heb geen flauw idee, er komt een wit scherm met alleen een melding. Het gaat om een MOV filmpje.
 
Plaats dan eens een printscreen van de melding. Op deze manier kunnen we je echt niet verder helpen.
 
Ik denk dat ik het inmiddels begrijp.
Jij wil een .mov video afspelen en je mist daarvoor de afspeel codec, jij noemt dat dan abusdievelijk een plug in.

Kijk hier om missende codecs in jouw Windows te installeren, zodat je alles kan afspelen: Download K-Lite Codec Pack
 
Een printscreen kan ik wel plaatsen, maar het is niks meer dan een lege pagina met één regel tekst.
De codec heb ik erop gezet, maar het werkt niet.
 
Precies die regel tekst wil ik zien.
 
Heb je de tips van Lange Pier en Abraham uitgeprobeerd?
Zo ja dan zou je dat Mov filmpje eens kunnen proberen af te spelen met VLC Mediaplayer .
 
Dat filmpje kan ik niet afspelen het begint niet eens.
 
Dat filmpje kan ik niet afspelen het begint niet eens.

Kun je iets duidelijker zijn met wat je precies bedoelt.
Wat heb je nu allemaal geprobeerd?
Want nu snapt niemand er nog iets van.
 
Het is heel simpel. Op een site speelt er geen mov filmpje, i.p.d. krijg ik een melding dat de plug in niet wordt ondersteund.
 
Er is je gevraagd om de link naar die website te plaatsen. Doe dat a.u.b.
Dus ga naar de website waar dat filmpje staat.
Klik dan met de rechter muisknop in de adresbalk, zodat het adres van die website geselecteerd wordt. Als je rechtsklikt in de adresbalk, verschijnt er een contextmenu. Klik in dat menu op Kopiëren.
Het adres staat nu op het klembord.
Ga naar dit topic.
Klik met de rechter muisknop in het vak waarin jij je reactie schrijft. Er verschijnt weer een contextmenu. Klik dan op Plakken
De link naar de website staat dan hier op het forum, en dan kunnen wij meekijken.
 
Het probleem is opgelost. Het werkt niet in chrome, maar wel in Edge.
 
Dan zal het te maken hebben met wel of geen Adobe Flashplayer.
Edge heeft die namelijk; Google Chrome en ook Firefox ondersteunen de Adobe Flashplayer niet meer.
En de site jij bezoekt is dus nog niet naar HTML5 gegaan, anders had je de video gewoon ook in Chroom kunnen bekijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan