• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost plusje Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Op desktop laptop in Instagram is plusje (+) verdwenen, onderaan
Hoe krijg ik dat + terug?
 
Heb jij soms een update gehad waardoor die is verdwenen?
Waarvoor diende dat plusje?
 
Als je weet wat de functie is (ik heb geen idee) dan zou je eens kunnen Googelen of ze de functie verplaatst hebben.
 
Geen idee, welk plusje je bedoeld, misschien handig om aan te geven waar je het plusje niet ziet. Je eigen instagram pagina, of tijdens het lezen van andere berichten. Ik weet wel, dat je op de pc, alleen berichten kunt liken, en commentaar kunt geven, iets zelfs posten kan niet op de pc.
 
Dat is wel mogelijk, je kunt via een browser net doen of je via een mobiel bezig bent.
Ja dat heeft mijn computerhulp nu inderdaad geinstalleerd
 
Dus het werkt weer zoals jij dat wil?
 
Hier wordt het 1 en ander uitgelegd.
Dankjewel, ga ik eens naar kijken. Kan ik ook foto's van mijn camera uploaden, alhoewel ik het werkelijk een zeer slechte foto app vind (vernacheld je foto's totaal) door er stukken af te hallen. Maar goed dit is off topic.
 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat jij ze vanaf de camera kunt uploaden.
Maar als dat niet werkt, kun je ze eerst even op de computer/laptop zetten en dan uploaden.

Heb jij het over de camera app?
Mogelijk dat daar een betere optie voor te krijgen is.
 
Mooi dat het is gelukt en geen dank!
 
Mooi dat je eruit ben gekomen. En ik heb ook weer wat bijgeleerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan