• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pokerstars client geeft script error

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunny1989

Gevestigd lid
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
478
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,
vanochtend heb ik gebruik gemaakt van Pokerstars, maar tijdens het spelen viel de laptop uit ( accu leeg, slecht opgelet ).

Toen ik de pc opnieuw opstartte, samen met Pokerstars zag ik opeens een script error waardoor ik de spellen niet meer kon openen. Het beeld blijft gewoon op zwart staan, alsof hij aan het laden is.

Tevens geeft hij deze error:

Script error in https://assets.rgiom.leandergames.com/launcher/js/Connectors/ConnectorXC.js?v=4.1.027


Is er iets dat ik kan doen om dit te verhelpen ? .. Mensen bij Pokerstars zelf hebben me aangeraden om de client toe te voegen als geaccepteerde apps in mijn firewall, maar daar staat hij niet eens tussen ( dus ik kan hem ook niet toestaan ).
 
Goedemiddag,

Welke firewall gebruik jij? Normaal moet je zelf een regel toevoegen, dus staat de app er ook niet tussen.
Heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Heb je na de error de laptop al eens normaal afgesloten en na een 10 tal seconden weer aangezet?
 
Of zelfs Pokerstars verwijderen en na een herstart opnieuw installeren.
 
Ik heb de software al eens opnieuw geinstalleerd, dat hielp helaas niet.

De firewall is gewoon de normale Windows Firewall, kheb avast antivirus gratis zonder firewall. Ik zal eens proberen een regel eraan toe te voegen vanavond !
 
Je zou eens de firewall uit kunnen zetten om te zien of het dan wel weer werkt.
Mocht het dan nog niet werken dan ligt het ook niet aan de firewall.
 
Hmm neeh dat werkt ook niet .. Het rare is dat 1 spel het wel doet, dat hetzelfde is bijna .. Bij die wat ik wil spelen opent die het spel, maar blijft het scherm op zwart en lijkt het alsof er een tweede scherm omheen opent, een kleine rand om het zwarte scherm .. pokerstars heeft me zojuist om een hjt logje gevraagd, ben benieuwd
 
Dus als je de firewall uitzet lukt het nog niet?
Dan even afwachten wat er uit de hjt log komt.
 
Hmm, ze hebben me aangeraden internet explorer 11 met flash player te installeren en als standaardbrowser in te stellen, maar dit lost niks op helaas.

Vind het zo raar dat alles het deed, en toen de accu uitviel en opnieuw op ws gelden deed het het niet meer en gaf het script errors. Ik kan me herinneren dat bij het opnieuw aanzetten van de laptop windows aan het configureren was, alsof hij een update zou hebben gehad. Die heb ik ook al teruggedraaid, dat hiel p ook niet. Systeemherstel wordt niet uitgevoerd, door het bekende Appxstaging probleem.
 
Dus je het het configureren stop gezet?
Of heb je dit wel eerst laten afmaken en deed Pokerstars er na nog niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan