• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Polar Steps op smartphone Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Polarsteps heb ik op de desktop - aangereikt door familie die op vakantie gaat (vorig jaar zelfs vanuit Zd Amerika). Ook ingelogd met emailadres en wachtwoord. Op mijn smartphone "zegt" men dat die geïnstalleerd is, maar is nergens te vinden. Wel te openen als ik de hyperlink van een email open op de phone , maar ik vind geen snelkoppeling van de app. Ook niet te vinden in "finder" en bij zoeken in Play Store staat: geïnstalleerd.
 
Staat hij wel in de lijst van de Playstore, als je rechtsboven klikt op jou account naam-apps en apparaat beheren-beheren.
 
Inmiddels na enig zoeken gevonden in mijn smartphone na opnieuw installeren, ondanks mededeling dat hij al geïnstalleerd was. Probleem opgelost
 
Laatst bewerkt:
Je had op het laatst nog op beheren moet drukken, helemaal bovenaan.
Maar het is al opgelost. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan