• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost poort 21 blijft dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, mijn IP hebben ze gedeblokkeerd.
De Commandline werkt prima.
Nog een klein probleempje zie screendump, oh CTRL+P icoon blijft grijs. dan even zo:

Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt.
Opdracht: USER acc178240
Antwoord: 331 User acc178240 OK. Password required
Opdracht: PASS *********
Antwoord: 530 Login authentication failed
Fout: Fatale fout: Kan niet verbinden met server
 
Inderdaad, mijn IP hebben ze gedeblokkeerd.
Kon ook bijna niet anders.

Dat tweede probleempje.....
Ook daarvoor moet je bij je hoster zijn of via je controlepaneel zelf even wijzigen.

Authentication failed betekent namelijk dat gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is.
Als je die exact hebt overgenomen zoals je die gekregen hebt, dan kloppen ze niet meer.
Heel goed letten op hoofdlettergebruik, die dingen zijn hoofdlettergevoelig. Ook een 0 en O (nul en hoofdletter o) worden vaak verward.
Zou me niet verbazen als de ip blokkade veroorzaakt werd door enkele keren foutief inloggen.
 
Hi B/T,
bedankt voor alle hulp die ik van jou gekregen heb. Ik ben er helemaal uit en FileZilla werkt nu.
100 Procent nog niet, de provider meldde mij het volgende:

De webserver ondersteunt nog geen geen FTP over TLS. Wij zijn daar wel mee bezig maar we hebben nog geen indicatie wanneer dit mogelijk wordt.

Jammer dan moet het maar zonder beveiliging op mijn inlog gegevens, of jii moet nog een idee hebben.
Zo niet dan is dit probleem opgelost.
Dank,

Cees
 
Ja hoor, zoals eerder aangegeven door Maulem in bericht #25 op de vorige pagina kun je FTP over TLS ook veranderen naar gewone normale FTP verbinding.
Hij heeft er ook een afbeelding bij geplaatst.

Of zolang een andere FTP client gebruiken zoals Free FTP wat ik aangaf. Overigens als je Total Commander zou gebruiken, daar zit ook een FTP functie in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan