• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Popup Venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkieboy

Nieuw lid
Lid geworden
21 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Hoi, ben nieuw op dit forum maar wil meteen met de deur in huis vallen.
Sinds enige tijd heb ik bij het opstarten van Internetexplorer en daarna bij elke wisseling van url een vervelend popupvester in beeld die me leid naar een (niet bestaand) url nl : http//yuhmee.com/henkieboy.
Op dit venster wordt mijn wachtwoord gevraagd en als ik annuleer dan blijft dit venstertje komen wat zr irritant is. Ik heb het register al verschillende malen doorzocht op alle mogelijke combinaties met "yuhmee" erin en inderdaad enkele sleutels gevonden( en dus verwijderd) maar ik raak het irritante venstertje maar niet kwijt.
Ik draai onder windows XP pro. Wie o wie kan mij hiervan afhelpen ????

:huh:

Heb je al eens geprobeerd met spybot S&D en/of adaware 6?

kijk anders eens in dit forum hier (topic "gratis virusscans/programma's") ---> Frankw heeft daar een heel lijstje met gratis popupstoppers, dat zal mss wel helpen :)
succes!
------------------------------------------------------------------------------------------------
En kijk hier eens,mensen met hetzelfde probl.
Ook hier in het NCFforum
------------------------------------------------------------------------------------------------
voor die spybot, Adaware (spyware-verwijderende freeware) kan je evtl ook terecht bij topic "gratis virusscans/programmatjes" bij lijst Frankw, voor evtle handleidingen van beide progjes hier (scrollen) (en ook in de help-files van de progjes zelf natuurlijk)
(progje als je het geinstalleerd hebt laten updaten voor je er mee scant :) er zijn meerdere updates/week)
Hopelijk krijg je hem hiermee weg :)

Ja zoals Kingpin al zei, gebruik ad-aware en spybot en het programmatje onder deze link: klik hier en Klik hier draai zeker eens wat online testen met de diverse online virusscanners.

frank

Algemene opmerking :) :

Voor rare Internet Explorer gedragingen zoals deze, problemen met ongewenste toolbars, startpagina's die je zelf niet hebt ingesteld en die maar niet weg willen etc ... kan je sinds enkele dagen ook in het nieuwe, hiervoor bestemde topic "HijackThis" terecht :)

U vindt dit topic hier (klik)

Lees wel eerst eventjes deze informatie (klik) ivm "HijackThis" door B) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan